Daleph és un grup d'empreses al servei de la societat, amb més de 30 anys de presència en el mercat, vocació internacional i clients i projectes en totes les Comunitats Autònomes. Compta amb un ampli i sòlid equip de professionals en plantilla, amb persones expertes que col·laboren de manera externa i disposa d'oficines a Barcelona, Madrid i Jerez. Ens trobem en la cerca d’una persona amb interès i experiència en l’àmbit del desenvolupament local, que vulgui sumar-se a un equip dinàmic i compromès. Busquem una persona amb capacitat analítica, esperit col·laboratiu i coneixement del territori, que vulgui participar activament en l’impuls i el desenvolupament de projectes destinats a fomentar el desenvolupament de polítiques de promoció econòmica i de suport al teixit empresarial, de dinamització del mercat de treball o l’impuls de diferents sectors econòmics com la indústria, el comerç, els mercats i el turisme.
* Recerca, tractament i anàlisi de dades socioeconòmiques del territori.
* Recerca i anàlisi d’informació documental.
* Disseny, preparació i dinamització d’accions de participació i dinàmiques de grup.
* Identificació de reptes i problemàtiques del teixit empresarial del territori.
* Disseny i elaboració de projectes de promoció econòmica generals o sectorials.
* Disseny de plans estratègics per a les àrees de promoció econòmica.
* Disseny i implementació d’estratègies territorials per al foment de l’activitat empresarial i el desenvolupament de projectes innovadors.
* Suport en la planificació i seguiment de projectes, gestionant terminis, recursos i lliurables.
* Coordinar reunions amb clients i equips interns, redactant actes i resums executius.
* Elaboració de presentacions, informes i documentació de seguiment.
* Redacció i elaboració de propostes de licitació per a l’administració pública: revisió de plecs tècnics i administratius, redacció de memòries tècniques, suport a la preparació de pressupostos, etc.
Competències
* Proactivitat, motivació, actitud col·laborativa i treball en equip.
* Excel·lents competències de comunicació oral i capacitats de redacció.
* Precisió, atenció al detall i qualitat i disseny de documents lliurats.
* Creativitat i capacitat de proposar solucions innovadores.
* Orientació al client.
* Alta capacitat d\ 'aprendre.
* Sentit dela responsabilitat i el compromís.
* Interessos pels temes socials i la igualtat d'oportunitats.
Salari : Salari base entre els 20.000 i els 24.000€ bruts anuals en funció de l’experiència de la persona candidata.
Horari : De dilluns a divendres de 8:00-9:00 a 17:30-18:30. Divendres amb horari intensiu.
Modalitat : Híbrida (presencial i teletrebell?)
* Idiomes : català i castellà nivell nadiu parlat i escrit (C1) i anglès (mínim B2).
* Estudis obligatoris : Grau universitari en geografia, econòmiques, ciències polítiques, sociologia o similars.
* Estudis addicionals : Es valorarà disposar d’estudis de postgrau en ordenació i planejament del territori, anàlisi i gestió de dades, gestió del turisme, dinamització del comerç, Sistemes d’Informació Geogràfica o similar.
* Experiència obligatòria : Experiència acreditada d\ 'almenys 1 any treballant ambentitats públices o privades, gestionant i/o participant en projectes vinculats a alguna de les funcions del lloc de treball aplicades al desenvolupament local.
* Experiència addicional : Es valorarà disposar d’experiència prèvia en elaboració de tasques de treball de camp i comptar amb publicacions acadèmiques i/o treballs finals de postgrau relacionats amb alguna de les matèries a treballar.
* Eines ofimàtiques : Office 365 o paquets de gestió ofimàtica integrada (Outlook, Teams, Excel, Word i PowerPoint), domini d’eines d’IA i gestió de bases de dades.
* Oportunitats d\ 'aprenentatge constants.
* Participació en projectes que contribueixen al desenvolupament del territori.
* Formar part d\ 'un equip multidisciplinari.
#J-18808-Ljbffr