Lloc de treball
La persona s’incorporarà a l’àrea de Consultes Externes, vinculada a la Direcció d’Infermeria, i reportarà a la Directora d’Infermeria.
El seu objectiu és liderar el desplegament d’estratègies innovadores, la digitalització de processos i la potenciació del rol infermer dins l’àmbit de consultes externes.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
Liderar el desenvolupament i la gestió dels serveis d’infermeria en l’àmbit de les consultes externes.Impulsar la digitalització assistencial, l’ús de plataformes tecnològiques i eines de suport a la decisió.Coordinar l’equip infermer i promoure rols avançats dins del dispositiu (infermeres referents, educadores, etc.).Desenvolupar i fer seguiment d’indicadors d’activitat, qualitat i experiència de pacient.Promoure la millora contínua, la innovació i la participació de l’equip en processos de canvi.Participar en projectes transversals d’estratègia institucional vinculats al model d’Infermeria 4.0.Detectar les necessitats de formació del personal d’infermeria a fi de promoure el seu desenvolupament.Dinamitzar l’activitat docent, contribuint a la formació continuada dels equips i acollint estudiants en pràctiques.
Com ens agrada treballar?
Ens identifiquem amb un lideratge transformador i col.LaboratiuÉs molt important el desenvolupament de persones.Necessitarem que siguis una persona flexible i anticipis els canvis.Una comunicació i relació fluida amb altres persones és clau en aquest lloc de treball. Valorem el treball en xarxa.Ens organitzem per objectius, amb orientació a resultats i a l’eficiència.Ens identifiquem amb una visió innovadora i amb pensament digital.És important la gestió del coneixement
Què t’oferim?
T’incorporaràs amb contractació laboral indefinida a dedicació completa.Disposaràs de formació continuada i tindràs l’oportunitat de desenvolupar el teu projecte professional.T’incorporaràs un centre en creixement i formaràs part d'un equip de professionals amb vocació per la salut de les persones.Treballaràs en un equip multidisciplinari i amb una visió centrada en la persona.
Si tens ganes d’impulsar projectes et volem amb nosaltres.
Requisits:
Ets la persona que estem buscant si:
Disposes del grau o diplomatura en Infermeria.Tens experiència assistencial consolidada en l’àmbit assistencial, preferentment en entorns de consultes externes o àrees ambulatòries.Disposes de capacitat per impulsar un projecte d’infermeria en les seves quatre vessants:
assistencial, docència, gestió, i recerca.
Valorem que:
Tinguis experiència o motivació pel lideratge d’equips i/o gestió de processos assistencials.Si tens formació en Gestió Sanitària, lideratge o transformació digital, serà benvinguda.Tinguis formació complementària en lideratge clínic, qualitat assistencial i metodologia de recerca.Disposis d’experiència en ús de sistemes d’informació assistencial i eines de business intelligence.
#J-18808-Ljbffr