Multinacional del sector de l’automoció necessita incorporar per una de les seves plantes productives situades a la província de Girona.
Reportant a la direcció de control de gestió, la seva responsabilitat es centrarà en planificar i analitzar la situació financera de l’empresa, establint pressupostos i controlant desviacions per garantir la rendibilitat. També s’encarregarà de la gestió i optimització de costos, supervisant inversions, productivitat i processos de control financer. Finalment, actuarà com a enllaç amb la matriu corporativa, validant i reportant la informació financera i assegurant una comunicació clara sobre les variacions econòmiques.
Responsabilitats:
1. Establir els pressupostos anuals de l’empresa a nivell conceptual i analític de la P&L.
2. Analitzar els costos i la facturació global, així com realitzar el seu control i seguiment.
3. Realitzar l’anàlisi de les desviacions de costos i ingressos respecte al pressupost.
4. Dissenyar i desenvolupar processos i mesures de control de costos.
5. Garantir el compliment de la normativa financera i de costos establerta.
6. Analitzar la rendibilitat i els marges de les diferents famílies de productes, activitats i de la planta en general.
7. Fer el seguiment del pla d’inversions anual i aprovar les solucions corresponents.
8. Realitzar anàlisis detallades de les diferents línies de cost i el control financer dels inventaris.
9. Mantenir una relació directa amb els responsables i tècnics financers del grup.
10. Supervisar el pla de productivitat de materials i industrial en relació amb el pressupost.
11. Validar la P&L mensual, enviar les dades financeres al Grup i explicar les variacions detectades.
12. Participar en projectes transversals de millora de processos financers i optimització de costos.
Requisits:
* Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Finances, Comptabilitat o similar.
* Màster o Postgrau en Control de Gestió, Finances Corporatives o Auditoria (valorable).
* Mínim 2 anys d'experiència en control de gestió, anàlisi financera o comptabilitat de costos.
* Experiència en entorns industrials o de producció, especialment en sectors amb estructures de costos.
* Coneixement en gestió de pressupostos, control de costos i anàlisi de desviacions.
* Experiència en implantació i optimització de processos de control financer i de costos.
* Nivell B2 d’anglès; valorable el coneixement del francès.
* Experiència en l’ús d’ERP financers com SAP, Oracle, Navision o similars.
* Competències: capacitat analítica, presa de decisions, treball en equip i comunicació.
#J-18808-Ljbffr