Preparar ofertes comercials, sistematitzar i evolucionar la documentació base d'ofertes, pressupostos i memòries dels serveis principals que executa la companyia.
Millorar aquesta documentació al llarg del temps en funció dels requeriments dels clients, de l'evolució dels serveis i de les exigències i/o requeriments del propi sector.
Preparar licitacions públiques. Ha de tenir coneixement i experiència sobre com estructurar i preparar una plica, tant pel que fa a la documentació corresponent als plecs administratius, com a la dels plecs tècnics i fins finalitzar la seva entrega.
Preparar, sistematitzar i evolucionar contractes marc amb clients i entitats sòcies del Grup.
Relacionar-se amb clients per promoure i negociar ofertes, així com oferir el servei post-venda, en relació a tasques executives, contractuals, administratives (p. ex: revisions de preus..).
Relacionar-se amb entitats sòcies, en relació a tasques executives, contractuals, administratives, econòmiques, etc.
Actualització i analítica de tarifes/costos en col.laboració amb el departament de Serveis.
Preparar, sistematitzar i evolucionar la documentació comercial.
Fer el seguiment i actualització d¿oportunitats de licitacions públiques.
Agendar i impulsar visites comercials.
Gestionar el web i les xarxes socials de la companyia (Linkedin).
Planificar, dissenyar i participar a fires i events comercials en representació de la companyia.
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 35
* Horari: flexible
* Retribució brut anual: 40.000.-més variable
* Categoria professional: Directors
* Formació complementà ria: Titulat grau mig o superior (Enginyer tècnic/superior, Ciències Ambientals, Biología, etc.)
* Temps d'experiència: 1-3
* Coneixements informà tics: Disposar d¿un alt coneixement de programes d'ofimàtica (Word, Excel, Smartsheet, Monday, etc).
* Altres requeriments especÃfics: Haver treballat en un departament de contractació o consultora, especialitzada en la preparació d'ofertes i/o en la gestió de de serveis urbans municipals.
Contactes amb clients i proveïdors del sector de neteja i residus.
* Competències personals mÃs desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Negociació, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació