Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Management

Castellví de Rosanes
Palau de Can Sunyer - Llar d'avis
Publicada el 29 julio
Descripción

La Residencia Can Sunyer, volem incorporar al nostre equip, una persona amb experiència en posicions de responsabilitat

departamental dins de l'àrea comptable i financera, amb capacitat de treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.

Tareas
* ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:
* Elaborar les factures de l'empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent.
* Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
* Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
* Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
* Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
* Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
* Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
* SERVEIS GENERALS:
* Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d’acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
* Control i supervisió de l’atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
* Planificar, gestionar i supervisar a l’equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting.
* Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
* Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones.
Requisits
* Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE.
* Habilitats resolutives, d’adaptació, de resolució de problemes i presa de decisions de forma àgil i eficaç.
* L’adaptació a noves situacions i l'afrontament de nous reptes.
* La coordinació amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball.
* L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva.
* Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Castellví de Rosanes
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Management

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar