Nascor Formació som empresa referent nacional en l'àmbit de la consultoria de formació i recursos humans. Oferim serveis integrals de formació per a l'impuls del talent a través de l'aprenentatge continu, dirigit tant a empreses i Sector Públic, com a professionals ocupats i aturats.
Actualment, cerquem monitors/es per realitzar substitucions puntuals al Casal d'Estiu a les instal.lacions de la Ludoteca del Poliesportiu de Cornellá (PELL)
**Dates**:
Del 23 de juny al 1 d'Agost
**Horaris**:
Acollida: de 8:00 a 9:00
Casal: de 9:00 a 14:00
Menjador: de 14:00 a 16:00
**Requisits**:
- Títol de monitor de lleure.
- Títol de monitor de menjador.
- Títol de manipulació d'aliments.
- Català i castellà parlat i escrit.
- Certificat negatiu de delictes sexuals.
- Experiència mínima d'1 any realitzant tasques similars
**Les tasques principals seran**:
- Rebre els infants quan arribin al Casal i lliurar-los als seus responsables un cop hagin acabat la jornada
- Realització de tallers, jocs de taula, joc simbòlic, jocs d’interior, gimcanes, piscina interior (acompanyar infants a vestidors, ajudar-los a canviar-se, bany lúdic amb ells/es amb el suport del servei de socorrisme de la instal.lació) i educar i entretenir els nens i les nenes de Cornellà d’edats entre els 3 i els 6 anys que s’hagin inscrit al Casal, seguint el programa pedagògic presentat per l’empresa adjudicatària i aprovat per la Direcció de Ludoteca del PROCORNELLA.
- Servei d’atenció al menjador
Tipo de puesto: Jornada completa
Sueldo: 10,00€ la hora
Horas previstas: máximo 25 a la semana
Horario:
- Turno de mañana
Ubicación del trabajo: Empleo presencial