Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant ADMINISTRATIU/VA CLIENTS I PROVEÏDORS (FACTURACIÓ)
Des de Paul Marlex estem col·laborant amb una empresa industrial en plena expansió, que cerca incorporar un/a Administratiu/va per reforçar el seu equip d’administració, concretament en el Departament d’Administració de Clients i Proveïdors. L’objectiu principal del lloc és comptabilitzar factures i albarans relacionats amb les operacions comercials amb clients i proveïdors, assegurant els terminis, la transparència i l’exactitud de les transaccions financeres de l’empresa.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
* Classificació d’albarans de recanvis entre nacionals i internacionals.
* Facturació dels albarans i enviament de les factures als destinataris corresponents.
* Càlcul i facturació de fulles d’intervenció.
* Control mensual d’incidències en la facturació i registre pertinent.
* Atenció telefònica a clients i proveïdors.
* Arxiu i tasques administratives associades.
Què et podem oferir?
* Formar part d’una empresa en plena expansió.
* Possibilitat de créixer dins del departament.
* Formació inicial i totes les eines perquè tinguis un creixement continuat.
* Pla de carrera adaptat al teu perfil.
* Beneficis socials: gimnàs d’empresa i assegurança mèdica.
* Jornada completa i incorporació immediata.
Què necessitem de tu?
* Formació: Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració.
* Idiomes: Català, Castellà, Anglès valorable nivell mig-avançat.
* Informàtica: coneixement del paquet Office, correu electrònic.
* Valorem experiència prèvia en departaments similars d’administració, comptabilitat o finances.
* Perfil organitzat, metòdic i amb capacitat per treballar sota pressió.
Vols sumar-te a un projecte internacional, sòlid i amb recorregut? Aquesta pot ser la teva oportunitat!
#J-18808-Ljbffr