Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Tècnic/a Laboral
Estem cercant incorporar un/a Tècnic/a de Recursos Humans per donar suport a la gestió laboral i de persones, en coordinació amb la gestoria externa i amb responsabilitat sobre diversos processos interns.
Les teves funcions seran:
* Coordinació amb la gestoria per a la gestió de nòmines, contractes, altes/baixes a la Seguretat Social, liquidacions, retencions, embargaments, etc.
* Gestionar incidències en nòmines (hores extres, plusos, dietes…).
* Càlcul i liquidació de quitances i indemnitzacions per finalització de contracte.
* Revisar i validar la documentació laboral.
* Controlar i registrar absències, vacances, permisos, suspensions i altres incidències laborals.
* Participar en processos de selecció, acollida i integració de nous professionals.
* Atendre consultes del personal i elaborar informes de seguiment.
* Relació amb la Inspecció de Treball i altres organismes oficials.
* Gestió de subvencions, bonificacions i formació vinculada a la contractació.
* Donar suport en la definició i implementació de polítiques de RRHH (formació, igualtat, desenvolupament professional, avaluacions, etc.).
Què busquem en tu?
* Formació universitària en Relacions Laborals, Psicologia, Dret, ADE o similar.
* Coneixements de legislació laboral i normativa vigent.
* Experiència prèvia en un lloc similar (es valorarà experiència amb gestories externes).
* Habilitats comunicatives i capacitat d’organització.
* Domini d’eines informàtiques (Office i programes de gestió de RRHH).
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
Flexibilitat horària per afavorir la conciliació laboral i personal
Previsió d'incorporació
Requisits acadèmics:
* Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
* Grau amb titulació Relacions Laborals
* Llicenciat amb titulació Ciències del Treball
* Diplomatura amb titulació Rel. Laborals/Graduat Social
Experiència prèvia en un lloc similar entre 2 o 3 anys.
Nivell d'experiència
#J-18808-Ljbffr