AXXON selecciona
ANALISTA PROGRAMADOR SENIOR J2EE (H / D)
per a consultoria tecnològica amb delegació a Girona i Barcelona.FUNCIONS :
Anàlisi de requisits i disseny de solucions web amb stack tecnològic Java J2EE, Spring i bases de dades relacionals.Analitzar, dissenyar i desenvolupar mòduls del sistema i noves aplicacions:
preparació de mockups, esquemes, etc.Contribuir a totes les fases del cicle de vida del desenvolupament, aplicant metodologia AGILE i SCRUM.Assegurar l'adaptació dels canvis segons les especificacions del client.Identificació d'ambigüitats i inconsistències en requisits i dissenys.Preparar i produir versions de components.Realització de plans de prova i accions per garantir la qualitat de la solució.Presentacions i demostracions de les solucions davant del client.EXPERIÈNCIA :
Més de 3 anys en desenvolupament Java, valorable experiència amb J2EE i Spring.Més de 3 anys treballant amb bases de dades relacionals (Oracle, PostgreSQL, SQL Server, etc.).Experiència en projectes d'integració contínua amb serveis i aplicacions de tercers.S'OFEREIX :
Estabilitat laboral.Flexibilitat horària i teletreball fins al 95%.Entorn de treball jove, dinàmic i multidisciplinari.Formació i certificacions tècniques.Accés a les últimes tecnologies i versions.Retribució segons l'experiència i skills aportades.Axxon és una empresa de treball temporal i recerca de personal que connecta candidats i empreses que realment encaixen. El nostre objectiu és generar connexions que acabin en relacions laborals valuoses, perquè tant tu com l'empresa continueu creixent. Si et sents identificat amb la descripció, no dubtis a formar part de la comunitat Axxon Jobbers.FORMACIÓ :
Enginyeria Informàtica, Cicle Formatiu o altres estudis tècnics.HABILITATS :
Java J2EESpring (Spring Boot, Spring Data, Hibernate, Microserveis REST, Spring Batch)Experiència amb bases de dades relacionals (Oracle, PostgreSQL, SQL Server, etc.)Experiència en projectes d'integració contínua amb serveis i aplicacions de tercers (GitHub, Jenkins, JIRA, Nexus)VALORABLE :
Experiència en sistemes Linux i Servidors d'Aplicacions Tomcat i JBoss.Bon nivell d'anglès (mínim B2), capacitat per llegir i entendre textos tècnics.Persona dinàmica i amb bona capacitat de comunicació.J-18808-Ljbffr
#J-18808-Ljbffr