Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Gestion de clientes ii cartera banca premier banca particulares centro 7414 (picasent)

Caixabank
Cartero
Publicada el 30 enero
Descripción

Quins projectes desenvolupem?

- Assessorament i comercialització de productes i serveis amb orientació a aconseguir els resultats i complir amb els objectius comercials.
- Assessorament de productes específics d'estalvi i inversió.
- Anticipar-se i ser proactiu amb les necessitats actuals i futures dels clients.
- Treballar en equip per a la consecució dels objectius comuns.
- Promoure i col·laborar en bones pràctiques comercials. Oferir atenció al client excel·lent en línia amb el nou model de negoci.

Requisits mínims

- Perseverança, iniciativa, compromís i treball en equip.
- Conèixer els diferents mercats financers, així com els productes d'estalvi i inversió i el seu grau de risc.
- Disposar de certificació de Mifid. Es valorarà també certificació LCI, CIAF2 i altres qualificacions.

Què oferim?

Job profile

Treballa en exclusivitat per gestionar la seva cartera de Banca Premier, desenvolupant l' activitat comercial necessària amb tots els clients assignats, a través del coneixement dels mateixos, enfocat a satisfer les seves necessitats financeres i contribuir a l' increment dels resultats de l' Entitat mitjançant la consecució dels objectius de negoci

Competències

H QUALITAT D'ATENCIÓ AL CLIENT H SISTEMÀTICA COMERCIAL H MODEL DE RELACIÓ AMB ELS CLIENTS H CAPTACIÓ DE CLIENTS H TANCAMENT DE VENDES, NEGOCIACIÓ I ACORDS H PRODUCTES I SERVEIS BANCARIS I/O FINANCERS H GESTIÓ COMERCIAL I CARTERA DE CLIENTS S.1.4 ALIANCES – COMUNICACIÓ S.2.1 HUMANISME – COMUNICACIÓ Y EMPATIA H PROCESSOS, POLÍTIQUES I OPERATIVES DE RISCS H ASSESSORAMENT FINANCER H CONEIXEMENT DE CLIENTS I SECTORS H PRODUCTES I SERVEIS BANCA PREMIER H VENDA BASADA EN COMBINACIÓ DE PRODUCTES H NORMA I REGULACIÓ FISCAL S.1.1 ALIANCES – COL·LABORACIÓ I TRANSVERSALITAT S.1.3 ALIANCES – INFLUÈNCIA H ASSESSORAMENT INDEPENDENT S.1.2 ALIANCES – ORIENTACIÓ AL CLIENT S.2.2 HUMANISME – LIDERATGE I DESENVOLUPAMENT D'EQUIPS / AUTOLIDERATGE S.4.1 ANTICIPACIÓ – ANTICIPACIÓ I GESTIÓ DEL CANVI H DIVERSIFICACIÓ DEL PATRIMONI S.3.1 EMPODERAMENT – FOCUS EN RESULTATS S.5.1 DIVERSITAT – IMPULS DE LA DIVERSITAT H ANTICIPACIÓ I IDENTIFICACIÓ PROACTIVA D'OPORTUNITATS COMERCIALS H EINES COMERCIALS H NORMATIVA INTERNA I PROCEDIMENTS CONTRA EL BLANQUEIG DE CAPITALS H ENTORN FINANCER

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Banquero patrimonial senior: impulsa carteras
Guadalajara
Indefinido
Jobleads
Cartero
Oferta cercana
Banquero patrimonial junior: impulsa inversiones y cartera en mty
Indefinido
Jobleads
Cartero
Oferta cercana
Agente financiero: crece tu cartera con horario flexible
Granada
Indefinido
Jobleads
Cartero
Ofertas cercanas
Empleo Caixabank
Inicio > Empleo > Empleo Logística > Empleo Cartero > gestion de clientes ii cartera banca premier banca particulares centro 7414 (Picasent)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2026 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar