Per a un important bufet jurídic del Berguedà, amb més de 40 anys de trajectòria i de gran prestigi professional a la zona, seleccionem un/a Advocat/da Laboralista amb un mínim de 3-4 anys d'experiència acreditada en pràctica processal laboral.
Les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
1. Gestió i assessorament laboral dels clients - empreses del despatx.
2. Defensa dels interessos dels clients en tota mena de procediments judicials d'àmbit laboral.
3. Atendre tota mena de requeriments referents a inspeccions de treball, conciliacions, reclamacions i procediments jurídics en material laboral.
4. Relacions amb administracions públiques.
5. Emissió d'Informes jurídics.
6. Negociació i redacció d'acords amb treballadors/as, permisos, excedències, llicències, advertiments i sancions.
7. Intervenció en tota mena de negociacions laborals i de convenis col·lectius.
8. Assistència a conciliacions o judicis laborals (quan el conflicte entre les parts no s'hagi pogut resoldre de forma amistosa).
S'ofereix:
1. Formació contínua a càrrec de l'empresa i gran projecció professional, amb possibilitat d'esdevenir soci del bufet a curt o mig termini.
2. Estabilitat professional en bufet consolidat i en creixement.
3. Bon ambient de treball.
4. Flexibilitat horària i organitzativa: Jornada completa (s'ofereix possibilitat d'acordar horari segons les necessitats de la persona interessada).
5. Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
6. Plaça de pàrquing.
7. Equip administratiu de contrastada solvència i experiència per a donar suport en totes aquelles tasques documentals i de suport administratiu a l'Advocat/da.
#J-18808-Ljbffr