Busquem una persona dinàmica i responsable, amb ganes de créixer en un entorn industrial i logístic. Si vols formar part d'un equip consolidat i contribuir a l'eficiència del nostre dia a dia, aquesta és la teva oportunitat!
Quines seran les teves funcions?
* Transport i entrega de productes a clients.
* Organització i control del magatzem.
* Preparació de comandes.
* Recepció d'albarans i control d’entrades i sortides.
* Suport en tasques logístiques internes.
* Experiència mínima d’1 any en llocs similars.
* Carnet de carretons i transpalets.
* Coneixements bàsics d’ofimàtica.
* Coneixements en processos logístics i sistemes de gestió de magatzem.
* Capacitat d’organització, responsabilitat i autonomia.
* Bon tracte amb clients i actitud proactiva.
* Habilitats per treballar en equip i en entorns dinàmics.
* Atenció al detall i capacitat de seguiment de processos.
* Horari: de dilluns a dijous de 08:15 a 17:15, i divendres de 08:15 a 14:30.
* Incorporació immediata.
* Estabilitat laboral i bon ambient de treball.
* Formació interna si cal.
* Participació en un projecte consolidat amb possibilitat de creixement.
Si vols donar un pas endavant en el teu desenvolupament professional en logística i formar part d'un equip compromès i proper, t'estem esperant!
Montbrió del Camp, Catalonia, Spain 5 months ago
#J-18808-Ljbffr