Desde l'oficina de Crit Sabadell estem seleccionant:
En dependència directa del Director i President de la companyia, les seves funcions principals seran:
* Gestió de les agendes del President i de la Direcció.
* Gestió de les reunions de Direcció: convocatòria, preparació de documentació, qüestions operatives, etc.
* Centraleta i correu electrònic de la companyia.
* Filtratge de trucades, mailing, correspondència i recepció de visites.
* Organització de viatges (reserves d'hotels, transport, restaurants, etc.) per l'organització.
* Relacions amb advocats, notaris, i altres organismes en nom de la Direcció General.
* Gestió i custòdia d'arxius, escriptures, documentació oficial.
* Gestió de determinats proveïdors de materials i serveis generals per a l’organització.
* Suport als departaments d'Administració i Màrqueting.
Horari: De dilluns a dijous de 8:30 a 13:00 i de 15:00 a 18:30 i divendres de 8 a 15.
#J-18808-Ljbffr