Informació de l'empresa
- Empresa
- Publicada per ETT / Agencia RRHH **
- Descripció feina
- Càrrec vacant
**ADMINISTRATIU/VA AMB XINÈS**
- Població
- RODALIES VIC
- Comarca
- Osona
- Núm llocs
- 1
- Categoria
- ADMINISTRATIU
- Departament
- COMPRES
- Horari
- DE DILLUNS A DIVENDRES CENTRAL
- Sou
- SEGONS VÀLUA
- Tipus de contracte
- PER EMPRESA
- Durada contracte
- INDEFINIT
- Descripció
- Des de Paul Marlex, estem col-laborant amb una empresa de gran renom ubicada a la comarca d’Osona, que actualment té la necessitat d´incorporar un/a Back Office amb xinès nadiu o nívell alt per a un perfil dinàmic i compromès.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència de gerència, la persona seleccionada s’ocuparà de:
- Gestionar i fer seguiment de comandes.
- Mantenir comunicació fluida amb proveïdors xinesos per garantir el correcte subministrament.
- Coordinar les tasques administratives relacionades amb compres i logística.
- Assegurar el bon flux d’informació entre proveïdors i els diferents departaments de l’empresa.
- Donar suport en la resolució d’incidències i controlar terminis i entregues.
Què t´oferim?
- Estabilitat laboral en una empresa consolidada i de renom dins del seu sector.
- Horari de treball de dilluns a divendres en torn central.
- Formació contínua i pla de carrera dins de l’empresa.
Un ambient de treball compromès i dinàmic.
- Data publicació
- 29/08/2025
- Requisits
- Titulació
- CFGS O SIMILAR
- Es valorarà
- Requeriments
- Imprescindible
- Xinès nadiu o nívell alt (oral i escrit).
- Experiència en tasques administratives o de Back Office, especialment en gestió amb proveïdors.
- Capacitat d’organització i seguiment de processos.
- Domini d’eines ofimàtiques (Office).
- Actitud proactiva, resolutiva i compromesa amb la feina.
Si tens experiència en tasques administratives, et motiva un projecte amb projecció internacional i busques estabilitat, volem conèixer-te!
- Altres requisits