Informació de l'empresa- Empresa- Publicada per ETT / Agencia RRHH **- Descripció feina- Càrrec vacant**ADMINISTRATIU/VA AMB XINÈS**- Població- RODALIES VIC- Comarca- Osona- Núm llocs- 1- Categoria- ADMINISTRATIU- Departament- COMPRES- Horari- DE DILLUNS A DIVENDRES CENTRAL- Sou- SEGONS VÀLUA- Tipus de contracte- PER EMPRESA- Durada contracte- INDEFINIT- Descripció- Des de Paul Marlex, estem col-laborant amb una empresa de gran renom ubicada a la comarca d’Osona, que actualment té la necessitat d´incorporar un/a Back Office amb xinès nadiu o nívell alt per a un perfil dinàmic i compromès.Quina serà la teva missió a l’empresa?En dependència de gerència, la persona seleccionada s’ocuparà de:- Gestionar i fer seguiment de comandes.- Mantenir comunicació fluida amb proveïdors xinesos per garantir el correcte subministrament.- Coordinar les tasques administratives relacionades amb compres i logística.- Assegurar el bon flux d’informació entre proveïdors i els diferents departaments de l’empresa.- Donar suport en la resolució d’incidències i controlar terminis i entregues.Què t´oferim?- Estabilitat laboral en una empresa consolidada i de renom dins del seu sector.- Horari de treball de dilluns a divendres en torn central.- Formació contínua i pla de carrera dins de l’empresa.Un ambient de treball compromès i dinàmic.- Data publicació- 29/08/2025- Requisits- Titulació- CFGS O SIMILAR- Es valorarà- Requeriments- Imprescindible- Xinès nadiu o nívell alt (oral i escrit).- Experiència en tasques administratives o de Back Office, especialment en gestió amb proveïdors.- Capacitat d’organització i seguiment de processos.- Domini d’eines ofimàtiques (Office).- Actitud proactiva, resolutiva i compromesa amb la feina.Si tens experiència en tasques administratives, et motiva un projecte amb projecció internacional i busques estabilitat, volem conèixer-te!- Altres requisits