Responsabilitats
- Gestió de comandes i proveïdors: Elaborar i tramitar comandes de compra a proveïdors nacionals i internacionals, assegurant el compliment dels terminis de lliurament i la qualitat dels productes.
- Actualització de dades al sistema SAP: Introduir i mantenir actualitzats els preus de compra, referències de productes i dades dels proveïdors al sistema SAP.
- Control d’estocs i inventaris: Realitzar seguiments dels nivells d’estoc, generar informes mensuals i coordinar amb el magatzem per assegurar una gestió eficient dels recursos.
- Gestió de documentació administrativa: Processar albarans, factures de proveïdors i altres documents relacionats amb les compres, garantint la seva correcta arxiu i seguiment.
- Suport en la coordinació interdepartamental: Col·laborar amb altres departaments com logística, producció i finances per assegurar una comunicació fluida i una correcta execució dels processos de compra.
Requisits
- Experiència prèvia: Mínim 1 any d’experiència en tasques similars, preferiblement en entorns industrials o amb l’ús de sistemes ERP com SAP.
- Coneixements tècnics: Nivell avançat d’Excel per a la gestió i anàlisi de dades.
- Coneixements en l’ús de SAP, especialment en mòduls relacionats amb compres i logística.
Formació acadèmica
Cicles Formatius de Grau Superior en Administració i Finances, Logística o similar.
Contacte de conduir i vehicle propi
Carnet de conduir i vehicle propi per desplaçaments, si és necessari.
#J-18808-Ljbffr