Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a en secretaria i administració en dpt. jurídic-laboral

Barcelona
Associació empresarial
Secretario
De 28.000 € a 35.000 € al año
Publicada el Publicado hace 21 hr horas
Descripción

Associació empresarial de la província de Barcelona busca un/a tècnic/a en administració, amb habilitats d'organització i amb experiència per donar suport al nostre departament Jurídic-Laboral en funcions de secretari/a i administració.

La persona seleccionada s'encarregarà de les dues vessants del lloc de treball: 1. Funcions de secretariat executiu: o Gestionar l'agenda del director del departament. o Atendre a client (gestió de trucades, filtratge, derivació i presa de missatges). o Gestionar el correu electrònic del departament, assegurant-ne el registre i la classificació. o Rebre i atendre els clients a la recepció. 2. Suport administratiu especialitzat: o Atenció al client especialitzada: respondre qüestions i consultes de caràcter bàsic o administratiu en l'àmbit jurídic-laboral. o Donar suport administratiu al departament, incloent tasques d'arxiu, registre i organització de tota la documentació.

* Experiència 2 anys. - Busquem un/a tècnic/a amb un mínim de 2 anys d'experiència demostrable realitzant tasques de suport administratiu i secretariat en consultories, assessories o bufets d'advocats.
* Gestió Administrativa, perfil professional Àmbit Jurídic
* Administració i gestió
* títol de grau - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
* català (parlat Superior, escrit Superior)
* espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
* Competències / coneixements:
• Cal una sòlida familiaritat amb la documentació i la terminologia jurídic-laboral per poder donar un suport eficaç i una primera resposta al client. Es valorarà coneixements i/o experiència amb convenis col·lectius.
• Excel·lents habilitats d'organització, gestió del temps, proactivitat i una alta discreció en el maneig d'informació confidencial.
• Nivell català i castellà nadiu/alt oral i escrit. Coneixements en paquet office, especialment word i excel.
* Permisos de conduir: b

* Contracte laboral indefinit

* Jornada completa
* Altres dades d'interès:
• Contracte laboral indefinit.
• Jornada completa presencial al centre de Barcelona.
• Horari flexible de 8:00-9:00 a 15:30-16:30h, amb una tarda (a escollir entre dilluns a dijous) fins les 18:00h. Ambient de treball dinàmic, flexible i orientat al creixement professional. Estabilitat laboral amb oportunitats de desenvolupament i progressió dins de l'empresa.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Secretaria/o de direccion
Barcelona
FarUp Business Hub
Secretaria de dirección
Oferta cercana
Secretaria/o de dirección con experiencia mínima de 3 años para sevilla
Barcelona
Montero Aramburu & Gómez-Villares Atencia
Secretaria de dirección
Oferta cercana
Secretaria/o de dirección con experiencia mínima de 3 años para sevilla
Barcelona
Temporal
Montero Aramburu & Gómez-Villares Atencia
Secretaria de dirección
Ofertas cercanas
Empleo Secretaría en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Secretaría > Empleo Secretario > Empleo Secretario en Barcelona > tècnic/a en secretaria i administració en dpt. jurídic-laboral

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar