Per a una PIME de llarga tradició en el seu sector, seleccionem un / a RESPONSABLE DE COMPRES per gestionar i optimitzar, en cost i temps, la compra i l'aprovisionament de productes.
Responsabilitats:
* Dissenyar i establir els processos tècnics i administratius implicats en la compra de materials i productes.
* Coordinar els diferents departaments per aconseguir els objectius de producció, costos i qualitat dels subministraments.
* Elaborar l’elaboració del pressupost anual de compres.
* Controlar i perseguir la millora de les condicions de la companyia, així com la recerca de nous proveïdors.
* Canalitzar l’entrega de documentació tècnica sobre la qualitat de nous materials o modificacions dels existents.
* Gestionar la devolució de materials defectuosos.
* Optimitzar el nivell d’existències dels diferents productes.
* Realitzar el seguiment de les comandes a proveïdors.
* Coordinar les relacions entre els proveïdors i els diferents departaments de la companyia.
* Realitzar o supervisar els inventaris anuals, periòdics o permanents, així com l’anàlisi d’existències.
Requisits:
* Experiència mínima d'1 any en compres, aprovisionaments o negociació de contractes.
* Usuari/a avançat/ada d'ofimàtica.
* Es valorarà positivament disposar d'estudis universitaris d'ADE o similar, tot i que no és imprescindible si té experiència.
* Residència a La Garrotxa o zones limítrofes.
* Coneixements del sector o afins.
Condicions laborals:
* Jornada continuada (8h a 17h de dilluns a dijous i divendres fins a les 15h), negociable.
* Possibilitats de promoció.
#J-18808-Ljbffr