A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones, i tu hi pots contribuïr formant part del nostre equip.
Cerquem Director/a Tècnic/a per a la Residència de gent gran i Centre Diürn de l’Hospitalet de l’Infant
La persona seleccionada serà la responsable de liderar, organitzar, supervisar i oferir atenció integral amb la màxima qualitat i efectivitat la Residència de gent gran i Centre Diürn l’Hospitalet de l’Infant, que es tracta d’un equipament de nova creació.
Tindrà l’objectiu principal d’assolir la plena satisfacció dels seus clients, usuaris, famílies i treballadors/es, amb la mirada centrada en el Model ACP, procurant la implicació dels seus equips, i amb la màxima innovació i rendibilitat social d’acord amb la planificació estratègica i valors de SUMAR.
Concretament, algunes de les funcions que desenvoluparà seran:
- Usuaris i famílies: Coordinar, organitzar i gestionar el conjunt d’àrees i recursos necessaris per oferir un servei que faciliti un entorn compensatori a la llar adequat a les necessitats d’assistència, afavorint la recuperació i el manteniment del màxim grau d’autonomia personal i social;
Atenció a les persones i a les seves famílies;
Oferir un espai d’acollida i de desenvolupament d’activitats a les persones grans;
Donar resposta a les necessitats del client oferint-li solucions amb un alt valor afegit, etc.
- Gestió de l’operativa : Fer un seguiment periòdic dels indicadors operatius i econòmics de l’equipament i posar en marxa accions que permetin assolir els objectius;
Dissenyar, difondre i implantar les polítiques i sistemes innovadors per a respondre a les necessitats dels usuaris, i garantir la qualitat dels serveis;
Col·laborar i ferpropostes de millora continua de la Residència, etc.
- Gestió de serveis : Implantar nous sistemes de treball que impedeixin la repetició de problemàtiques i/o incidències;
Dirigir l’activitat dels serveis en quant a l’operativa (indicadors, planificació,...) i servei al client, etc.
- Gestió de persones i direcció d’equips : Liderar, acompanyar, orientar i fer seguiment de l’equip de persones per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal, així com motivar-lo i mantenir-ne una comunicació fluida;
Gestió de l’equiptècnic i coordinació amb l’àrea Gestió de Persones per aspectes relacionats en aquest àmbit d’actuació (conflictes, canvis, clima laboral), etc.
- Gestió de la qualitat i les incidències : Orientar el servei cap a l’excel·lència operativa i tècnica, i vetllar perquè comporti una major satisfacció dels usuaris;
Recollida i tramitació de queixes, reclamacions i conflictes i vetllar per la màxima qualitat d’atenció a les persones, etc.
Horari: jornada de treball de 40 hores setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres, amb la flexibilitat que requereix el lloc de treball, en el sentit de disponibilitat pel que fa a urgències i incidències del centre.
Es precisa presència de matins i tardes a la Residència.
Presència a Serveis Centrals per assistència a formacions, reunions de direccions i altres necessitats requerides.
Salari: A convenir. Fix segons experiència i vàlua aportada.
La resta de condicions es regiran d’acord al Conveni col·lectiu autonòmic de Catalunya del sector de l’atenció a la gent gran (GERCAT).
Formació:. Es requereix disposar d'una de les següents titulacions:
- Llicenciatura/Grau en Psicologia.
- Diplomatura/Grau en Educació Social.
- Diplomatura/Grau en Teràpia Ocupacional.
Es valorarà aportar formació específica en la gestió i direcció de centres assistencials.
Es valorarà formació específica del Model ACP.
Experiència : Almenys tres anys d’experiència com a Director/a Tècnic/a en un lloc de treball similar.
Es valorarà experiència en Direcció de Residències que treballen amb el Model ACP.
Idiomes: Domini del català i el castellà.
Perfil competencial: Pensem en un/a professional amb àmplia experiència com a Director/a de residències de gent gran que tingui domini de les tasques encomanades i coneixements i vocació cap a l’Atenció Centrada en la Persona.
Professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, amb facilitat per l’establiment de relacions interpersonals, que disposi de bones habilitats socials i d'empatia vers els altres.
Orientat/da al treball en equip, amb facilitat de motivació de l’equip humà i amb alta capacitat de negociació, direcció i lideratge de persones.
Es pensa en un/a professional versátil i proactiu/va, amb capacitat de planificar i organitzar. A l’hora per les funcions encomanades és indispensable estar habituat/da a la presa de decisions i facilitat de resolució d’incidències i problemes.
#J-18808-Ljbffr