Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l´àmbit de l´assessorament fiscal i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal o laboral. Es valoraran perfils sèniors o júniors i s´adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.
En dependència de la gerència i dins el departament de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l´àmbit fiscal de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d´impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Tancament d´exercicis dels clients i revisions comptables.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Conciliació bancària.
- Gestió dels requeriments d´Hisenda.
- Confecció i revisió de la comptabilitat.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).
- Assessorament en l´àmbit fiscal, comptable i econòmic. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals/ laborals.
- Coneixements del programa Suasor.
- Residència a la Garrotxa o comarques adjacents, o obert a un canvi de residència.
- Experiència mínima d´1 o 2 anys en assessories/despatxos portant tasques de fiscalitat.