Estem buscant a un/a CONSULTOR/A de RRHH per la nostra oficina de Vic.
Les tasques que realitzarà la persona seleccionada són:
SELECCIÓ DE PERSONAL:
- Publicació d´ofertes a diferents portals
- Criba curricular
- Entrevistes presencials i/o virtuals
- Realització de contractes
- Formació en PRL
GESTIÓ DE PERSONAL:
- Seguiment del treballador (horaris, avaluació, comunicació amb els responsables, etc.)
- Control d´absentisme (seguiment de baixes mèdiques, AT´s)
- Relacions contractuals
- Facturació
- Altres tasques administratives Oferta de treball a la comarca Osona
- Residència propera al lloc de treball
- Carnet de conduir i vehicle propi
Ets el/la candidat/a ideal si tens:
- Experiència en lloc de feina similar.
- Estudis relacionats amb Relacions laborals, psicologia, administració o similars.
- Ets una persona dinàmica, organitzada i estàs acostumat/da a treballar sota pressió.
- T´agrada l´atenció telefònica i presencial.
- Vius a la comarca d´Osona.