Descripció del lloc de feina
Seleccionem per a un important grup alimentari, per a la seva delegació central a Lleida:
Càrrec:
Coordinador de l'equip administratiu de la delegació (2 persones en dos torns).
* Atendre clients presencialment i telefònicament per incidències.
* Analitzar els procediments actuals i aplicar correccions per evitar errors.
* Supervisió de facturació i comptabilitat.
* Control del personal de magatzem.
* Gestió d'incidències amb clients.
* Realitzar atenció telefònica o atendre clients si un membre de l'equip no pot, i buscar una persona polivalent per cobrir les funcions de l'equip si és necessari.
* Experiència de 3 a 5 anys en una funció similar.
* Formació en administració d'empreses.
* Residència a la zona de Lleida capital.
* Valorable conèixer la normativa i els procediments del sector alimentari.
* Alt domini de les eines informàtiques (Excel, taules dinàmiques, etc.).
A mig pla, no es treballaran dissabtes; actualment, es fa algun dissabte matí rotatiu entre els 4 membres de l'equip i la persona que cerquem.
#J-18808-Ljbffr