La Fundació Hospitalàries Sant Boi està formada per un equip de professionals, serveis i dispositius assistencials dedicats a l'atenció sanitària i social integral de les persones que pateixen trastorns mentals.
La nostra missió és oferir una atenció sanitària i social integral, personalitzada i de qualitat en l'àmbit de la salut mental, promovent el benestar i la inclusió de totes les persones ateses.
Tots els nostres serveis són de cobertura pública i es financen mitjançant concerts amb el CatSalut (Servei Català de la Salut). L'assistència del centre s'adreça a la ciutadania de la seva zona d'influència.
Actualment, estem cercant una persona per incorporar-se a l'equip com a planificador o planificadora d'infermeria.
FUNCIONS:
- Gestionar les cobertures dels equips d'infermeria, assegurant la continuïtat assistencial.
- Contactar amb la bossa de suplents d'infermeria per a l'assignació de torns i substitucions.
- Enregistrar i actualitzar a Denario tots els moviments associats a les cobertures.
- Mantenir actualitzat el planning de les unitats assistencials en coordinació amb els supervisors d'àrea.
- Col·laborar amb l'àrea de persones i les direccions assistencials per optimitzar la planificació dels recursos.
OFERIM:
- Contractació indefinida a jornada completa (36,25h/setmanals)
- Horari de Dll a Dj de 09:00 a 14:00 i de 14:30 a 17:00 i Dv de 08:45 a 15:00.
- Condicions laborals segons Conveni SISCAT.
- Possibilitats de formació continua.
- Possibilitat d'accedir al programa de retribució flexible i descomptes exclusius per a professionals.
REQUISITS:
- Posseir titulació reglada oficial (mínim CFGS) en Administració, Gestió de Recursos Humans o àre-es relacionades.
- Coneixements en normativa i gestió laboral.
- Experiència mínima d'2 anys en un lloc similar.
- Maneig del programa Denario i eines ofimàtiques.
- Persona resolutiva amb bon domini d'habilitats comunicatives.
- Coneixement d'idiomes bilingüe català-castellà.
ES VALORARÀ
- Experiència en l'àmbit sanitari.
- Gran capacitat de treball i orientació a resultats.