Descripción
Busquem Auxiliar Administrativa – Atenció al Client
Zona: VIC
Des de Temporal Quality, empresa de treball temporal, estem seleccionant una persona organitzada, empàtica i amb bones habilitats comunicatives.
T'agrada el tracte amb el client i tens experiència en gestió de cites o atenció telefònica?
Aquesta oferta és per a tu!
Quines seran les teves funcions?
Contactar amb clients per agendar cites de manteniment de calderes.
Atendre consultes i donar informació clara i professional.
Gestió administrativa bàsica relacionada amb les revisions.
Treballar en coordinació amb l'equip tècnic.
Què estem buscant?
Català i castellà parlats i escrits correctament.
Persona empàtica, responsable i amb bona actitud.
Experiència prèvia en atenció al client o tasques administratives.
Horari
De dilluns a divendres: 8 h a 13 h i de 16 h a 19 h.
Hivern (desembre a març): també es treballen els dissabtes de 9 h a 13 h (hores extres remunerades).
Què oferim
Contracte inicial per ETT amb possibilitat d'incorporació a plantilla.
Bon ambient de treball i tasques estables.
Salari: 9,48 €/hora.
Contacte
Si tens ganes de formar part d'un equip proper i compromès, i busques estabilitat laboral, esperem la teva candidatura!
#J-*****-Ljbffr