Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Gestor/a administratiu/va per a notaria (andorra)

Andorra
Grupo Lidera
Gestor
Publicada el 27 septiembre
Descripción

Si cerques un nou projecte professional, sólido, sòlid i on puguis desenvolupar una gran varietat de tasques administratives... estàs en el bon camí.
Et proposem incorporar-te a l’equip de la notaria Jordi Junyer, una aposta de futur, un gran equip i un enriquiment i diversitat que et mantindran actiu/va i allunyat/da de la monotonia.
Seràs responsable de la facturació de la notaria, així com de donar suport al comptable; no cal que siguis un/a expert/a comptable, només tenir facilitat amb els programes i segur que en poc temps ho tindràs per la mà.
A la notaria es realitzen molts tipus d’operacions per a les quals s’han de gestionar i custodiar certs imports en concepte d’impostos que posteriorment s’han de liquidar a Govern, t’encarregaràs d’aquest cicle i de la liquidació a través del programa de Govern. Podràs aprendre i conèixer les excepcions i les casuístiques que pots trobar, perquè arribis a fer aquesta feina de forma autònoma i amb seguretat.
També esperem que col-laboris en l’obtenció i tramitació de certa documentació que es gestiona des de la notaria, sigui pròpia o pels seus clients. És per això que a part de desenvolupar la teva feina al despatx de la notaria, també hauràs de sortir sovint del despatx, a fer els tràmits corresponents a Govern, altres institucions i entitats bancàries.
Com pots veure tindràs una feina molt polivalent, una mà dreta que assumiràs tasques de secretariat del notari i que podràs donar suport a l'equip en diferents moments.
A la notaria treballaràs de dilluns a dijous de 8:30 a 14:00 hores i de 15:00 a 18:00 hores, i els divendres de 8:30 a 14:30 hores, un horari que et permetrà gaudir al màxim dels teus caps de setmana.
Per a postular a aquesta vacant el primer que et cal és tenir ganes i compromís. Per a nosaltres és la millor base per a l’èxit a un nou projecte professional.
Per la gran varietat de tasques a desenvolupar ens centrarem més en la teva experiència prèvia en funcions similars, tenir destresa en les feines administratives i demostrar ser una persona resolutiva i diligent.
La polivalència és una competència molt valorable, com també ho és que siguis una persona endreçada i amb facilitat per a gestionar el seu temps. Tenir diverses coses a fer implica saber-se planificar molt bé.
Creiem convenient que comptis amb estudis de formació professional en la branca d’administració i que dominis el català i el castellà, les llengües que faràs servir al teu dia a dia.
Tenir facilitat per a les eines informàtiques i domini de l’ofimàtica seran altres aspectes que considerem importants per a desenvolupar-te amb solvència.
Donat que es tracta d’una vacant de nova creació la possibilitat d’incorporació és immediata, només cal que ens diguis quan i l’equip t’estarà esperant per donar-te la benvinguda.
Tens ganes de valorar plegats/des aquesta oportunitat? Inscriu-te ara! Volem conèixer-te.

📌 Gestor/a Administratiu/va Per a Notaria
🏢 Lidera
📍 Andorra

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Grupo Lidera
Empleo Grupo Lidera en Andorra
Empleo Recursos Humanos en Andorra
Empleo Andorra
Empleo Provincia de Teruel
Empleo Aragón
Inicio > Empleo > Empleo Recursos Humanos > Empleo Gestor > Empleo Gestor en Andorra > Gestor/a Administratiu/va Per a Notaria (Andorra)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar