Ets Diplomat / da o Llicenciat / da en Ciències Socials o de la Salut i tens experiència com a Director / a de Residències de persones amb Discapacitat? Actualment, a EULEN SERVICIOS SOCIOSANITARIOS, ens trobem en recerca d'un / a Director / a per a treballar en una de les nostres Residències situada a la zona del Maresme.
Quines seran les funcions principals?
* Elaborar la proposta funcional del centre.
* Planificar, fer el seguiment i avaluar el pla estratègic i el pla d'objectius del centre.
* Supervisar i avaluar el pla d'activitats anual del centre.
* Responsabilitzar-se de l'elaboració i signatura dels contractes assistencials.
* Responsabilitzar-se de la informació prescrita en l'ingrés de cada usuari i de la protecció de dades de caràcter personal.
* Vetllar per l'adequació i adaptació de l'entorn a les necessitats d'assistència i atenció integral a les persones ateses.
* Atendre de forma individual les famílies.
* Establir objectius en la qualitat dels serveis.
Requisits i altres condicions
* Experiència de 3 anys treballant amb persones amb discapacitat intel·lectual.
* Català (parlat C2, escrit C2).
* Altres beneficis: Contracte indefinit, jornada completa de 38.5 hores, horari de dilluns a divendres en horari partit, amb un cap de setmana de guàrdia cada sis.
* Salaire entre 30.000 i 33.000 euros.
* Oportunitat per desenvolupar la teva passió per les persones dependents.
#J-18808-Ljbffr