Despatx consolidat i de referència al Berguedà, amb més de 40 anys d'història, cerca Advocat/da Civil per l'oficina de Berga amb focus especial en família i successions, però tocant tots els àmbits del civil de primera instància.
L'equip del despatx (format per socis fundadors, advocats sèniors i paralegals) gestiona un volum alt però controlat de procediments civils de primera instància (tots els àmbits són habituals, però es prioritza família/successions). La cartera de clients és compartida i es treballa en col·laboració amb la resta de l'equip per a recursos o assumptes complexos.
Les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
* Gestionar de forma autònoma procediments civils des de la primera visita del client fins al cobrament de costa: demanda, contestació, audiència prèvia, judici, recursos i execució.
* Assistència habitual a Jutjat de 1a Instància de Berga i, puntualment, a Manresa o Puigcerdà.
* Redacció diària d'escrits d'oposició a execucions hipotecàries, monitoris, verbals, ordinaris, familiars (divorcis, mesures paternofilials, liquidació règim econòmic, incapacitats) i successions (particions, acceptació herència, impugnació testament...).
* Negociació extrajudicial i mediació (especialment en família i herències).
* Elaboració d'informes i dictàmens per clients recurrents (bancs, asseguradores, empreses locals).
* Coordinació amb perits i procuradors i, quan cal, amb la resta de l'equip, per a recursos davant l'Audiència Provincial.
* Seguiment de terminis i agenda pròpia amb suport d'oficial.
S'ofereix:
* Formació contínua a càrrec de l'empresa i gran projecció professional.
* Estabilitat professional en bufet consolidat, de gran prestigi a la zona i en important creixement.
* Bon ambient de treball.
* Flexibilitat horària i organitzativa: Jornada completa (s'ofereix possibilitat d'acordar horari segons les necessitats de la persona interessada) i possibilitat d'1-2 dies de teletreball a la setmanal, una vegada superat el període inicial.
* Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
* Plaça de pàrquing.
* Equip administratiu de contrastada solvència i experiència per a donar suport en totes aquelles tasques documentals i de suport administratiu a l'Advocat/da.
* Formació continuada a càrrec de l'empresa (cursos Aranzadi, CEF, etc.).
* Possibilitat d'associació al despatx (el despatx ja ha incorporat socis com a promoció interna de treballadors del propi despatx).
Es requereix:
* Grau en Dret + Màster d'Accés a l'Advocacia.
* Mínim 2 anys d'experiència real en civil contenciós i presència habitual en sala.
* Residència al Berguedà o comarques limítrofes.
* Carnet de conduir i vehicle propi.
* Català i castellà nivell natiu o molt alt.
Estudis mínims:
* Grau en Dret + Màster d'Accés a l'Advocacia.
Experiencia requerida:
* Es requereix experiència mínima de 2 anys en civil contenciós i presència habitual en sala.
Idiomes:
* Català i castellà: nivell natiu o molt alt.
Requisitss valorables
* Experiència sòlida en família (divorcis, mesures, incapacitats) i successions.
* Experiència en execucions (hipotecàries o no hipotecàries, monitoris).
* Experiència en mediació civil o familiar.