Palma. OFERIM
L'Associació per la Salut Mental Gira-Sol està buscant un perfil de Coordinador/a d'Administració per a cobrir un lloc estable a Palma. OFERIM
* Plaça vacant: Coordinador/a Administració
* Ubicació del centre: Palma
* Centre o Servei: Administració, Associació per a La Salut Mental Gira-Sol
* Tipus de contracte: indefinit
* Jornada laboral: completa
* Data d'incorporació: immediata
* Hores setmanals: 38,5h
* Horari: Flexible. Habitualment entre les 8:00 i 17:00h.
* Retribució bruta anual: 30.672,12€ en 14 pagues anuals, segons XVI Conveni Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a persones amb discapacitat. Categoria professional: Personal Titulat Nivell II amb plus de concert de 310€ mensuals i plus de coordinació.
* Formació i desenvolupament: disposaràs de 25 hores anuals de formació dins de l’horari laboral, destinades a millorar les teves competències personals i tècniques. També tindràs la possibilitat de dissenyar un pla de formació individualitzat, orientat al teu desenvolupament professional dins de l’entitat.
* Atenció psicològica: disposaràs de 3 sessions gratuïtes de teràpia psicològica en un centre de psicologia extern a l’entitat.
* Quilometratge: abono 0,27 €/km por els desplaçaments relacionats amb la prestació del servei.
FUNCIONS
* Organitzar, coordinar i supervisar les activitats i àrees de l’equip d’administració: comptabilitat, recursos humans, administració, projectes, prevenció de riscos laborals i protecció de dades (LOPD).
* Organitzar i coordinar els/les professionals de l’equip d’administració al seu càrrec: planificació d’horaris, atenció a les seves necessitats, gestió del calendari de vacances, dies personals i baixes.
* Distribuir i prioritzar les tasques segons les necessitats de l’entitat i la càrrega de feina de l’equip.
* Convocar i dinamitzar reunions periòdiques de l’equip, així com reunions de coordinació amb altres serveis i àrees de l’entitat.
* Exercir d’enllaç entre l’àrea administrativa i la direcció, garantint una comunicació fluida i bidireccional.
* Dissenyar i actualitzar protocols i procediments comuns, assegurant la coherència i homogeneïtat dels processos.
* Fixar els objectius anuals de l’equip i fer-ne el seguiment.
* Fomentar la cohesió, la comunicació i el bon clima intern de l’equip.
* Planificar i liderar les reunions periòdiques per tractar aspectes tècnics, econòmics, organitzatius i de gestió de personal.
* Fer el seguiment i control pressupostari del servei, assegurant el bon ús dels recursos econòmics.
* Treballar en coordinació amb la resta de serveis de l’entitat per afavorir la comunicació i el treball conjunt des d’una visió global d’entitat.
LOPD, PRL i gestió de locals
* Supervisar les actuacions en matèria de prevenció de riscos laborals en coordinació amb la persona tècnica de referència.
* Garantir el compliment de la normativa de seguretat i salut laboral.
* Coordinar les revisions, manteniments i plans d’emergència dels locals.
* Implementar el model de qualitat, la prevenció de riscos laborals i la protecció de dades, assegurant el compliment de les normatives legals i internes de l’organització.
* Garantir el compliment de la normativa de protecció de dades i medi ambient.
Projectes
* Liderar la preparació, redacció i presentació de projectes, així com la seva justificació tècnica i econòmica, assumint els terminis i coordinant les tasques de les diferents parts implicades.
* Assegurar la correcta documentació i compliment dels terminis en la tramitació de convocatòries.
* Supervisar l’execució administrativa i econòmica dels projectes subvencionats.
Administració
* Supervisar els procediments administratius interns (documentació, arxiu, correspondència, bases de dades, registres, etc.).
* Impulsar la innovació i la millora dels processos interns, promovent l’eficiència i la sostenibilitat de l’entitat.
Comptabilitat i finances
* Donar suport en l’elaboració i seguiment del pressupost anual, així com en la justificació econòmica de projectes i subvencions.
* Assegurar el compliment de les obligacions fiscals i comptables.
Recursos humans
* Supervisar la correcta gestió de nòmines, contractes, altes/baixes i altres tràmits laborals.
* Detectar necessitats formatives i coordinar, conjuntament amb l’equip, la planificació i gestió de la formació.
* Assegurar el compliment de la normativa laboral vigent.
Requisitos
* Formació acadèmica necessària:
o Grau/Llicenciatura en Administració y Direcció de Empresas (ADE), Economia, Finances y Comptabilitat, Relacions Laborals y RRHH, o titulacions afins.
* Experiència professional necessària:
o Mínim de 2 anys d’experiència en llocs de responsabilitat en àrees o departaments d’administració.
o Experiència en la coordinació i gestió d’equips multidisciplinaris.
* Competències tècniques:
o Ús d’ofimàtica mig-alt i manteniment de documentació tècnica.
o Gestió de projectes subvencionats: preparació, tramitació i justificació.
o Coneixements de PRL, LOPD y gestió de locals.
* Competències transversals:
o Comunicació efectiva: transmetre informació clarament i adaptar-se al receptor.
o Treball en equip: col·laboració amb equips multidisciplinaris.
o Autonomia i iniciativa: capacitat per prendre decisions de manera responsable.
o Gestió del temps i organització: per fer front a múltiples tasques i terminis.
o Resolució de conflictes: situacions de tensió o conflictes de convivència.
o Resistència a la frustració i capacitat de gestionar situacions complexes.
o Lideratge: motivar, coordinar i generar cohesió en equips de treball.
o Capacitat analític: interpretar dades i situacions des d’un enfocament detallat.
o Responsabilitat: assumir compromisos i actuar amb coherència i fiabilitat.
* Valors i actituds:
o Compromís amb la igualtat de gènere i els valors ètics de l'entitat.
o Sentit de pertinença i responsabilitat social.
* Exigències del lloc de treball:
o Permís de conduir
o Disponibilitat de cotxe
o Flexibilitat horària
o Català
* Altres aspectes a valorar:
o Es valorarà experiència prèvia en digitalització de processos administratius i en millora de la eficiència organitzativa.
o Experiència en l’àmbit social, especialment en l’atenció a persones amb diagnòstic de salut mental i/o discapacitat.
o Formació complementària en salut mental
#J-18808-Ljbffr