Habilitats i requisits:
* Capacitat per treballar en equip.
* Organització i planificació de la feina.
* Habilitat comunicativa i escolta activa.
* Capacitat de detecció de necessitats.
* Puntualitat en les obligacions laborals.
* Autonomia en el lloc de treball.
* Utilització de procediments establerts.
* Capacitat de gestió emocional davant situacions d’estrès i frustració.
Funcions i tasques:
1. Assistència en tasques d’higiene, atenció personal i domèstica per al desenvolupament diari.
2. Suport en l’adquisició i millora dels hàbits domèstics i personals per mantenir l’autonomia.
3. Donar suport en l’acompanyament a recursos i serveis.
4. Detectar situacions de deteriorament en l’estat de la persona.
5. Organitzar habilitats d’autocura i cura de les persones a càrrec.
6. Coordinar amb tècnics i professionals vinculats.
7. Fomentar la xarxa de suport i participació comunitària.
8. Realitzar gestions com compres d’alimentació i altres necessàries.
9. Supervisar l’estat i manteniment de l’habitatge.
10. Organitzar activitats d’autocura i cura de les persones a càrrec, incloent presa de medicació i seguiment de cites mèdiques.
11. Realitzar acompanyaments a recursos i serveis.
12. Detectar possibles moments de descompensació o retrocés en la salut.
13. Coordinar amb l’educadora i desenvolupar accions per millorar hàbits.
14. Elaborar el diari de seguiment i comunicar incidències.
15. Realitzar tasques relacionades amb serveis de violència masclista, com suport en compres i gestions durant l’estada de les dones, així com tasques de canguratge i reforç de la seguretat.
16. Elaborar informes setmanals i trimestrals, i comunicar incidències.
Responsabilitats:
* Elaboració de diaris de seguiment setmanals.
* Revisió i actualització d’inventaris i detecció d’incidències.
* Comunicar incidències a la referent quan sigui necessari.
Permisos de conduir: b. català (parlat i escrit superior), espanyol (parlat i escrit superior).
#J-18808-Ljbffr