Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Coordinador/a asistencial – centro personas con discapacidad (sitges)

Sitges
Pimec Organization
Publicada el 19 octubre
Descripción

Descripción

Des de PIMEC estem seleccionant per una institució compromesa amb la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, un/a COORDINADOR/A ASSISTENCIAL amb vocació social, lideratge i capacitat de gestió.

¿Cuáles serán tus responsabilidades? La teva MISSIÓ serà la de planificar, coordinar i supervisar el funcionament global del centre, assegurant una atenció integral i de qualitat a les persones usuàries, la gestió eficient dels recursos humans i materials, i el compliment de la normativa vigent.

En dependència de la Direcció, et RESPONSABILITZARÀS de:

Gestió tècnica i organitzativa

Elaborar la proposta funcional del centre i la memòria anual, així com altres informes de gestió necessaris.

Planificar, fer el seguiment i avaluar el pla estratègic i el pla d’objectius anual.

Supervisar i avaluar el pla d’activitats del centre.

Gestionar, liderar i motivar l’equip tècnic i multi professional, promovent la cohesió i la millora contínua.

Impulsar el codi ètic i els plans de qualitat i millora.

Planificar i vetllar per la gestió econòmica i administrativa del centre.

Gestió de les persones ateses

Valorar l’adequació de la persona al servei i garantir una atenció integral i personalitzada.

Vetllar pels drets de les persones usuàries i pel compliment del contracte assistencial.

Supervisar els programes d’atenció individual interdisciplinaris (PAI).

Preveure i coordinar mesures preventives i d’actuació davant possibles situacions d’emergència o conflicte.

Relació amb les famílies

Fomentar una relació propera i de confiança entre família, persona usuària i centre.

Atendre queixes, suggeriments i incidències, i comunicar canvis rellevants.

Coordinar l’equip del centre amb les famílies per garantir una atenció coherent i compartida.

Gestió d’infraestructures i serveis

Vetllar pel bon funcionament dels serveis internes i externs (manteniment, neteja, cuina, transport, etc.).

Avaluar la qualitat dels serveis i proposar millores contínues.

Participar en la planificació de compres i subministraments.

¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?

Formació universitària en l’àmbit social, sanitari o equivalent (Psicologia, Treball Social, Infermeria, etc.).

Formació complementària en gestió de centres, direcció d’equips o qualitat assistencial (valorada).

Experiència mínima de 3 anys en la gestió o coordinació de centres d’atenció a persones amb discapacitat o dependència.

Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya.

Capacitat de lideratge, comunicació i treball en equip.

Competències en planificació estratègica, gestió econòmica i qualitat.

Domini del català i castellà (oral i escrit).

¿Qué beneficios te aportaremos?

Formaràs part d’una institució centrada en la

persona

i compromesa amb la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.

Entorn de treball humà, proper i amb

valors.

Contracte

indefinit

Horari

versátil de dilluns a divendres

Salari

segons conveni del sector i experiència aportada

Lloc de treball: Penedès - Garraf

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Sitges
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > COORDINADOR/A ASISTENCIAL – CENTRO PERSONAS CON DISCAPACIDAD (Sitges)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar