Necessitem incorporar al nostre equip administratiu per a l'atenció telefònica i xarxes socials al client. La persona seleccionada haurà de tenir experiència en gestió de SAT, portar al dia l'organització i gestió d'agendes del servei, així com executar les tasques administratives i la gestió documental corresponent.
Responsabilitats principals:
1. Atenció telefònica als clients.
2. Gestió de processos administratius relacionats amb el lloc de treball.
3. Gestió de l'entorn ERP i excel·lent domini d'Excel.
Requisits:
* Experiència mínima de 2 anys en gestió de SAT.
* Títol d'FP de grau mitjà en administració o similar.
* Domini de l'espanyol (parlat i escrit superior).
* Domini del català (parlat superior, escrit B2 - avançat).
* Habilitats en treball amb ERP i gestió d'Excel, així com coneixements en servei d'atenció tècnica.
Condicions laborals:
* Contracte indefinit.
* Jornada completa.
* Salari anual brut entre 19.000 i 20.000 euros.
#J-18808-Ljbffr