Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.El nostre propòsit es promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?Volem incorporar persones apassionades per el món del retail i de l’alimentació saludable per desenvolupar el rol de Gerent de botiga. La teva missió serà garantir la gestió, organització i dinamització de l’equip i del punt de venda, garantint el compromís i satisfacció de l’equip i els clients, per assegurar la rendibilitat de la botiga, la qualitat i seguretat alimentària, l’aplicació de la imatge i de les directrius del grup Ametller Origen.Què faràs?Amb l’acompanyament del Gerent de Zona, les teves funcions seran:- Participar activament en l’atracció i fidelització del millor talent per la teva botiga. Acollir, integrar, i acompanyar les persones del teu equip en el desenvolupament del seu ofici.- Gestionar el compte de resultats, analitzar els marges, les xifres de venda i la productivitat del personal de la teva botiga. - Vetllar per el compliment de les directrius comercials a nivell de producte, preus, promocions... amb la finalitat d'assegurar una imatge corporativa i fidel a la marca.- Garantir el correcte circuit d’abastiment de producte.- Garantir els estàndards d’atenció al client.- Planificar i implementar les accions de venta necessàries per aconseguir els objectius previstos.- Vetllar per el compliment de les normatives de qualitat, servei al client, seguretat i salut, així com les pròpies de l’empresa.Què esperem de tu?- Que tinguis un mínim de dos anys d’experiència ocupant un càrrec similar dins el sector del Retail. - Experiència en gestió i dinamització d’equips.- Experiència en dinamització comercial i econòmica del punt de venta.- Que siguis una persona comunicativa, orientada a persones i resultats, amb capacitat de planificació i organització i vocació de servei al client intern i extern.- Valorarem positivament si, a més, tens experiència en el sector de l’alimentació. Què t’oferim?- Desenvolupament i projecció professional a una empresa trepidant, inconformista i en transformació constant, on podràs crear un espai de gestió i impuls dels teus col·laboradors i treballar amb autonomia responsable i orientat a resultats.- Contracte indefinit (6 mesos de prova). - Salari segons vàlua .- Jornada completa dins l’horari comercial.- Ubicació: Figueres