A ILERTEC, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un/a tècnic/a Helpdesk pel nostre departament de Sistemes.
Ets una persona orientada a la qualitat i el client intern amb capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.
Funcions Configuració i manteniment de servidors en entorns Windows Configuració de firewall i VPN Gestió de entorns cloud: Microsoft 365 Gestió de copies de seguretat: Acronis, Veeam Assistència tècnica a clients remota i presencial
Valorem Experiència mínim de 2 any resolent incidències en remot i in-situ com a Tècnic/a de 2on nivell de Cau/HelpDesk Titulació CFGS Administració de Sistemes informàtics en xarxa (CFGM sistemes microinformàtics) Carnet de conduir Capacitat de resol·lució d'inicidencies de forma autonoma.
Què Oferim?
- Lloc de treball sólido, dintre d'un equip dinàmic i innovador. - Jornada complerta ( dill a dij. 8:00 a 17:15 Divendres de 8:00-14:15) - Lloc treball presencial, amb possibilitat de realtizar alguna jornada de forma remota..