El/la Responsable de Comunicació & Aliances tindrà la missió de
dissenyar, coordinar i impulsar l'estratègia i consolidació del departament de comunicació & captació de fons de la FUNDACIÓ.
Responsabilitats:
- Definir, implementar i anualment els plans de comunicació i captació de fons
- Seleccionar, estabilitzar i liderar als membres de l'equip tant interns com externs
- Definir els pressupostos i objectius d' ingressos de l'àrea per a cadascun dels canals en funció de les previsions del creixement del nombre d' amics, donants i altres vies de captació de fons
- Coordinar les accions de
comunicació institucional
: relació amb mitjans, elaboració de relats i portaveu de l'entitat quan sigui necessari.
- Dissenyar i implementar les
campanyes de captació de fons
i així com realitzar l' adequat seguiment a la seva posada en marxa i el seu anàlisi posterior
- Impulsar l'estratègia de
màrqueting digital
: web, xarxes socials, newsletters, posicionament SEO/SEM i eines digitals.
- Gestionar i coordinar l'equip de comunicació intern i supervisar proveïdors externs (agències, dissenyadors, desenvolupadors web).
- Posar en marxa i optimitzar processos interns i eines de coordinació per millorar l'eficiència del departament i aplicació de IA
- Impulsar la millora dels procediments de manteniment i explotació de la base de dades per tal d' incrementar tant el nombre de col.laboradors existent com l' import de les seves aportacions econòmiques.
- Assegurar la coherència de la identitat i el missatge de la fundació en tots els canals i projectes.
Formació i coneixements
- Titulació superior universitària en CC. Econòmiques/Empresarials, Periodisme o CC. de la Informació.
- Formació de postgrau en Màrqueting Digital, In Bound Màrqueting,
- Coneixements de noves tecnologies i eines digitals, particularment l' ús i aplicació de la IA
- Formació complementària valorable en Tècniques de Captació i Fidelització.
- Ofimàtica a nivell avançat. Valorable coneixements en Database Marketing i Màrqueting Intelligence.
- Coneixement del sector salut i/o social
- Idiomes: català, castellà i anglès.
EXPERIÈNCIA:
- Experiència mínima de 5 anys en llocs de Direcció com a Director/a de Fundraising, Màrqueting o Comunicació.
- Experiència en Relacions Institucionals.
- Valorable experiència en Tercer Sector.
ALTRES ASPECTES:
- Compromís amb la missió i valors de la Fundació
- Flexibilitat
- Carnet de conduir i vehicle
- Disponibilitat per viatjar.
📌 Responsable de comunicación
🏢 Alzheimer Catalunya Fundació
📍 Barcelona