Tècnic/a Aprovisionament, les masies de voltregà
Les Masies de Voltregà, Spain
A Bon Preu, el que més ens defineix és el compromís amb les persones. Valorem la proximitat amb els nostres companys, clients i col·laboradors. Treballar amb nosaltres significa formar part d’un equip on prevalen la col·laboració, la flexibilitat i l’autonomia, sempre amb el suport constant dels altres membres de l’equip. Aquí no hi ha lloc per a la competitivitat interna: ens agrada cooperar i créixer junts. També ens enorgulleix la nostra estabilitat, ja que formem part d’un sector de primera necessitat. Els nostres projectes, com les obertures de noves botigues, ens motiven perquè veiem els resultats de la nostra feina. A més, Bon Preu és una referència al sector, no només pel producte que oferim, sinó també per la manera com tractem els nostres treballadors i clients.
Què t’aportem?
* Podràs disposar de 2 dies de teletreball.
* Horari intensiu de matí 6h a 14h.
* Contracte indefinit des de l’inici, apostant per l'estabilitat.
* Descompte del 8% en totes les compres de qualsevol establiment del Grup.
* Accés a la Web de Beneficis Corporatius (descomptes en hotels, restaurants, botigues de roba, gimnasos, etc.).
* 2% bonificació en energia.
* Descompte del 30% mensual en un producte d’higiene femenina.
* Assegurança mèdica a preus competitius.
* Val de Nadal de 50€ a la targeta client.
* Incentiu salarial Bon Preu.
* Ubicació d'oficines a Hostalets de Balenyà (Osona).
Vols saber quina serà la teva missió?
Uneix-te com a tècnic/a aprovisionador/a al nostre equip logístic i sigues el/la referent per a les botigues assignades. Et responsabilitzaràs d’optimitzar les comandes, adaptar-les a necessitats específiques i mantenir una relació pròxima amb els equips de les botigues. Aquesta feina dinàmica, analítica i essencial garantirà la disponibilitat de productes i el bon funcionament del servei.
També hauràs de:
* Revisar i ajustar les comandes generades pel programari segons les necessitats de cada botiga, tenint en compte festius, promocions o esdeveniments especials.
* Parametritzar el programari per millorar la precisió de les comandes.
* Contactar amb les botigues per valorar les comandes i resoldre dubtes.
* Realitzar visites setmanals a les botigues per detectar necessitats i oferir suport proper.
* Gestionar de manera autònoma les botigues assignades, assegurant-ne el seguiment i la millora contínua.
Què et farà triomfar en aquesta posició?
* Formació en logística, ADE o similar (preferible).
* Experiència o coneixements en logística, aprovisionament o gestió de comandes.
* Habilitats analítiques, comunicació efectiva i orientació al client intern.
* Capacitat d’organització, planificació, proactivitat i presa de decisions.
* Coneixements d’Excel i programari d’aprovisionament (preferible).
* Carnet de conduir i disponibilitat per desplaçar-se amb cotxe d’empresa.
Vesteix-te d’orgull amb nosaltres i forma part del nostre equip! Inscriu-te a l'oferta!
#J-18808-Ljbffr