Qui som? Som l’organització garant de l’atenció de salut i de l’accessibilitat als serveis sanitaris de la població de Catalunya. La nostra missió és garantir l'atenció sanitària de cobertura pública, integral i de qualitat a tots els ciutadans i ciutadanes de Catalunya.
En què consistirà el teu lloc de treball? Definir, mantenir i millorar els requeriments funcionals del CRM (Customer Relationship Management), assegurant-ne l’alineament amb els objectius estratègics de l’organització i coordinant les activitats associades. Participar en la definició de la governança del sistema i vetllar per la difusió i aplicació dels protocols i criteris d’ús entre els equips implicats. Recollir, analitzar i prioritzar les necessitats de les àrees funcionals, actuant com a enllaç entre els equips tècnics i de negoci. Dissenyar i executar campanyes omnicanal, així com elaborar manuals, protocols, materials formatius i guies de bones pràctiques, per facilitar l’adopció i ús efectiu del CRM. Planificar i dirigir projectes d’implementació, evolució i millora del sistema per optimitzar processos i funcionalitats, coordinant equips multidisciplinaris i assegurant la qualitat de les solucions. Supervisar els serveis prestats per tercers, gestionant les seves activitats i assegurant el compliment dels acords establerts. Vetllar per la qualitat, integritat i consistència de les dades del CRM, establint processos de validació i auditories periòdiques. Collaborar en l’extracció d’indicadors, l’anàlisi de resultats i l’elaboració d’informes que facilitin la presa de decisions basada en dades.
Què necessites per poder treballar amb nosaltres? Titulació universitària de diplomatura o equivalent. Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.
Com podries aportar valor afegit? Experiència en la definició de requisits, disseny de processos, integració en terceres plataformes digitals i suport a usuari en projectes de CRM. Experiència en l’extracció i gestió de dades mitjançant SOQL i/o SQL. Experiència en la configuració i personalització, en la visualització de dades i en l’elaboració d’informes a Salesforce.
Quines habilitats estem buscant? Per treballar a la nostra organització cal que siguis un/a professional amb flexibilitat, orientació a la ciutadania o a l’interlocutor, orientació a resultats i treball en equip. Per aquest lloc en concret necessitaràs pensament analític i iniciativa.
Què t’oferim? Contracte: interinatge. Àmbit de treball: Barcelona. Retribució: nivell 2.2 (43.758,40 € anual). Jornada: completa.
El Servei Català de la Salut és una organització que vetlla per la transparència i la igualtat d’oportunitats i de condicions. Vetllem per la diversitat i la inclusió dins dels nostres equips. Els nostres processos de selecció es basen en l’experiència professional, la formació i les competències professionals de cada candidatura. Valorem que aquestes estiguin alineades amb els nostres valors, tals com el compromís i responsabilitat envers la ciutadania, la transparència i la professionalitat.
#J-18808-Ljbffr