AAXON selecciona un ASSESSOR MECÀNIC (H/D) per important empresa a dedicada a oferir solucions tècniques i formació per al sector de l'automoció, situada a Figueres i a Badalona
FUNCIONS:
- Diagnosticar i identificar falles en mòduls electrònics utilitzant eines especialitzades com oscil·loscopis, fonts d’alimentació i simuladors.
- Reparar i substituir components electrònics defectuosos assegurant la correcta funcionalitat mitjançant proves i bancs de test.
- Documentar totes les intervencions, resultats i millores per garantir una traçabilitat completa.
- Col·laborar amb l’equip tècnic per resoldre incidències complexes i donar suport en altres processos tècnics.
- Participar en el desenvolupament i manteniment de eines de comprovació i en projectes d’R+D per millorar procediments i eficiència.
- Mantenir-se actualitzat en tecnologies i normatives del sector, assegurant el compliment dels estàndards de qualitat i seguretat.
EXPERIÈNCIA: Mínima de 3 anys
S'OFEREIX
- Projecte estable
- Incorporació directa per empresa.
- Retribució segons vàlua i experiència.
- Possibilitat de teletreball després d'un any de l'incorporació
- Horari: Dilluns a Djous 8:30h a 14h i de 15h a 18h. Divendres de 8:30h a 14:30h. La tercera setmana del mes de 9h a 14h i de 15h a 18h Divendres de 8h a 14h i de 15h a 17h
Axxon is a temp and recruiting company that works to connect candidates and companies that truly fit together. Our aim is to generate connections that will end in valuable employment relationships so that both you and the company keep growing. Do you fit with the description? Do not hesitate and become part of the Axxon Jobbers community. FROMACIÓ: CFGS Electricitat i Electrònica
HABILITATS:
- Transmetre idees amb claredat i fomentar l'intercanvi d'informació.
- Proposar millores i actuar de manera proactiva davant problemes.
- Resoldre problemes tècnics amb rapidesa i criteri.
- Optimitzar recursos i processos per a obtenir resultats de qualitat.
- Seguir procediments amb rigor i coherència.
- Mantenir un espai de treball net i organitzat.
- Prioritzar la qualitat i satisfacció del client.
Pensem en una persona amb actitud proactiva cap a l'aprenentatge, la millora de processos i el treball en equip, dins d'un entorn col·laboratiu.
#J-18808-Ljbffr