A Ribas Alvarez estem cercant un/una Advocat/da per incorporar-se al nostre equip jurídic. Aquesta és una gran oportunitat per formar part d’un projecte que té per objectiu assessorar a les empreses clients en els aspectes societaris i mercantils que siguin requerits, seguint els procediments i elaborant la documentació que en cada cas sigui necessària, demostrant una alta professionalitat i orientació al client. Al mateix temps, es preveu la necessitat de participar en l’assessorament als clients en matèria de dret successori, immobiliari i planificació de la continuïtat empresarial, elaborant i gestionant tota aquella documentació que sigui oportuna.
Què faràs?
Àrea mercantil
* Assessorar als clients sobre les diferents solucions que es poden aplicar davant la situació que planteja.
* Elaborar documentació jurídica societària i mercantil, incloent la preparació i supervisió d’esborranys d’escriptures abans de la seva signatura, relativa a:
o Constitució de societats, redacció d’estatuts, càrrecs i poders.
o Operacions d’ampliació i reducció de capital, escissió, fusió i absorció, aportacions d’actius, bescanvi de valors, dissolució i liquidació.
o Redacció i negociació de tot tipus de contractes mercantils i bancaris (préstec, hipoteques, Leasing, avals, fiances,…).
o I qualsevol altra documentació que acabin portant a uns acords.
o Assistir a Juntes Generals d’accionistes i Consells d’Administració en l’elaboració i publicació de convocatòries, redacció d’actes, etc.
o Coordinació de tràmits notarials i registrals per la legalització d’actes, poders i qualsevol altra documentació corporativa o societària, assistència a la signatura de les corresponents operacions mercantils i la resolució de possibles incidències amb el Registre mercantil.
o Assistir en l’àmbit mercantil i societari a altres àrees de Ribas Alvarez per a l’atenció dels clients. En especial, coordinar-se amb l'àrea fiscal per oferir una proposta al client que respongui a les seves necessitats, havent valorat les implicacions a nivell fiscal i mercantil.
o Instar i seguir, en totes les seves fases, el processos judicials mercantils que siguin encomanats al despatx.
o Treballar en la preparació i seguiment dels processos concursals que es gestionin a l’àrea.
o Preparar pressupostos de les operacions i serveis de l’àmbit mercantil amb la validació del director d’àrea.
o Elaborar monogràfics i documentació informativa per als clients o per difondre a través de la pàgina web o xarxes socials.
o Realitzar la lectura general del BOE i DOGD per detectar possibles canvis normatius i informar a la Direcció de l’àrea.
o Realitzar qualsevol altra tasca anàloga que li sigui encomanda pel seu superior.
Àrea de planificació successòria i immobiliari
* Assessorar i gestionar els clients en la planificació successòria personal i empresarial.
* Assessorar i gestionar acceptacions hereditàries i altres processos successoris.
* Assessorar i gestionar els clients en matèria de dret immobiliari.
* Seguiment de la liquidació d’impostos a la generalitat i ajuntaments derivats dels processos esmentats anteriorment.
* Assistir en l’àmbit successori i immobiliari a altres àrees de Ribas Alvarez per a l’atenció dels clients. En particular, coordinar-se amb l'àrea fiscal per oferir una proposta al client que respongui a les seves necessitats, havent valorat les implicacions a nivell fiscal i immobiliari.
* Realitzar la lectura general del BOE i DOGD per detectar possibles canvis normatius i informar a la Direcció de l’àrea.
* Preparar pressupostos de les operacions i serveis de l’àmbit immobiliari i successori amb la validació posterior del director d’àrea.
* Elaborar monogràfics i documentació informativa per als clients o per difondre a través de la pàgina web o xarxes socials.
Què necessitem de tu?
* Formació mínima: Grau en Dret amb Màster en Advocacia i formació especialitzada en l’àmbit del dret mercantil i successori.
* Experiència demostrada durant un mínim de 5 anys en la realització de les funcions anteriorment descrites.
Què t’oferim?
* Un projecte estable i ple de reptes on podràs créixer.
* Un horari que et permetrà una certa flexibilitat per tal d’adaptar-lo a les teves particulars circumstàncies, essent la franja horària de funcionament del nostre despatx:
o Dilluns a dijous de 8h a 18h
o Divendres de 8h a 14h
o Jornada intensiva a l’estiu.
* Retribució segons experiència i molt bon ambient de treball.
* I, sobretot, un equip que et donarà suport des del primer dia!
Si creus que compleixes els requisits i tens ganes d’aportar entusiasme i energia a aquest projecte, no dubtis a enviar-nos la teva candidatura. Estarem encantats de conèixer-te.
#J-18808-Ljbffr