Descripció de l'oferta – GESTOR/A DE MAGATZEM I ATENCIÓ AL CLIENT a Comarca Bages
Empresa de fa dècades al Bages, principal comercialitzadora de subministres industrials de la comarca, necessita incrementar el seu equip de forma estable.
Responsabilitats
* Atenció al client de forma telefònica i presencial (industrials i professionals)
* Atenció de comandes via telèfon i mail
* Realització d’albarans amb SAGE
* Preparació, organització i inventari de comandes al magatzem
* Recepció i ordenació del magatzem
Requisits i qualitats buscats
Busquem candidats/es que aportin dinamisme, tracte cordial amb el client, facilitat per l’assessorament i compromís amb el lloc de treball.
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Manteniment d'equips industrials
* FP II amb titulació Mecànica
* Certificats Professionals amb titulació Activitats auxiliars de magatzem (COML0110)
* FP II amb titulació Administratiu i Comercial
* Domini d'Office i molt valorable coneixement de SAGE
* Es valoren coneixements de mecànica/mecatrònica
* Experiència en vendes/atenció al client i en tasques de magatzem
* Molt valorable experiència en atenció a clients-professionals d’àmbit industrial, especialment ferreteries i tasques de magatzem com les descrites
#J-18808-Ljbffr