Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Responsable d’administració

Palamós
Commonsense RRHH
Publicada el 15 abril
Descripción

Náutica Palamós S.A. és una companyia líder en el sector nàutic amb més de 45 anys d’experiència i reconeixement a la Costa Brava. Ens especialitzem a oferir una gamma completa de serveis per a embarcacions, que abasta des de la venda de vaixells i motors fins al manteniment, la reparació, el pupil·latge i la comercialització d’accessoris i recanvis. A més, oferim el servei de gestoria nàutica, gestionem amarratges i assegurances, sempre amb el compromís de brindar la màxima qualitat i satisfacció als nostres clients, fet que ens ha consolidat com a referent en el sector.

Busquem un/a RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ que s’encarregui de la gestió administrativa i financera de l’empresa, garantint l’eficiència operativa i el compliment de les normatives legals i fiscals. La persona seleccionada treballarà de manera propera amb la Direcció General i el Director Financer del grup, essent una peça clau en l’optimització dels processos interns.

Depenent directament del Director General i sota la supervisió del Director Financer del grup, el/la Responsable d’Administració tindrà com a principals responsabilitats:

Gestió Comptable i Financera:

* Supervisar àrees clau com comptabilitat, facturació, tresoreria, compres i inventaris.
* Gestionar relacions amb entitats bancàries, leasing, proveïdors i clients.
* Elaborar previsions financeres, estats financers i realitzar el tancament d’operacions de venda.
* Coordinar auditories comptables i vetllar per la correcta execució dels pagaments i cobraments.
* Controlar estocs, immobilitzat i amortitzacions.

Tràmits Administratius i Legals:

* Gestionar els tràmits amb les capitanies marítimes i gestoríes encarregades de la matriculació i canvis de titularitat d’embarcacions.
* Supervisar la gestió d’amarratges, mantenint relacions amb propietaris, llogaters i ports.
* Coordinar amb les companyies d’assegurances la gestió de propostes, altes, sinistres i cobraments.

Compliment Normatiu:

* Vetllar pel compliment de les obligacions fiscals, laborals i legals de l’empresa.
* Gestionar la relació amb l’empresa encarregada de l’administració de nòmines i altres aspectes laborals.
* Col·laborar amb el departament jurídic per a la resolució de reclamacions i litigis.

QUÈ OFERIM?

* Incorporació a una empresa consolidada i en creixement continu.
* Contracte indefinit i salari competitiu d’acord amb l’experiència i habilitats.
* Formació inicial a càrrec de l’actual titular del lloc, garantint una transició fluida.
* Un entorn de treball dinàmic, col·laboratiu i amb oportunitats de desenvolupament professional.


QUÈ BUSQUEM?

* Es prioritzarà experiència (mínim 5 anys) en llocs de responsabilitat en l’àrea d’administració i finances.
* Es valorarà experiència en el sector nàutic.
* Es valorarà residència propera a l’empresa.
* És imprescindible tenir coneixements sòlids de comptabilitat, fiscalitat i legislació laboral.
* Domini d’eines informàtiques de gestió (ERP, fulls de càlcul, etc.).
* Capacitat d’organització i planificació.
* Habilitats de comunicació, negociació i presa de decisions.
* Orientació a resultats i capacitat per resoldre problemes de manera eficaç.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Palamós
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar