Empresa industrial amb activitat internacional busca incorporar una persona amb formació en làmbit econòmic o empresarial per donar suport a làrea de comptabilitat i gestió administrativa. Es tracta duna oportunitat per créixer professionalment dins dun entorn dinàmic i amb projecció.
Responsabilitats:
Comptabilització i seguiment de factures de proveïdors.
Comprovació de la documentació associada a les compres i validació interna.
Control de venciments i gestió de calendaris de pagament.
Resolució dincidències relacionades amb comandes i facturació.
Suport en processos de tancament comptable i auditories.
Utilització deines digitals per a lautomatització de processos administratius.
Què sofereix:
Incorporació estable en una empresa amb presència internacional.
Formació inicial i continuada.
Possibilitats de desenvolupament professional.
Horari partit de dilluns a dijous i jornada intensiva els divendres.
Retribució segons experiència i perfil.
Perfil buscat:
Formació universitària en ADE, Economia, Empresarials o similar.
Bon nivell danglès (mínim C1) es valorarà coneixement de francès.
Experiència prèvia en tasques administratives o comptables.
Coneixements avançats dExcel i familiaritat amb sistemes ERP (preferiblement SAP).
Capacitat dorganització, atenció al detall i habilitats comunicatives.
Disponibilitat per desplaçar-se al centre de treball i per viatjar puntualment. Oferta de treball a la comarca Osona