A Fundesplai estem cercant monitors/es de menjador per aquest curs escolar 2024-2025, apassionats/des per educar i guiar els infants en diferents localitats de Catalunya. Si tens experiència i ganes de contribuir al desenvolupament dels nens i nenes, t'animem a unir-te al nostre equip!
Si tens experiència i ganes de contribuir al desenvolupament dels nens i nenes, t'animem a unir-te al nostre equip!
Territoris:
VALLÈS ORIENTAL -> Aiguafreda, Bigues i Riells, Caldes de Montbui, Campins, Canovelles, Cànoves i Samalús, Cardedeu, Figaró-Montmany, Fogars de Montclús, Granollers que es la capital, Gualba, L'Ametlla del Vallès, La Garriga, La Llagosta, La Roca del Vallès, Les Franqueses del Vallès, Lliçà d'Amunt, Lliçà de Vall, Llinars del Vallès, Martorelles, Mollet del Vallès, Montmeló, Montornès del Vallès, Montseny, Parets del Vallès, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Celoni, Sant Esteve de Palautordera, Sant Feliu de Codines, Sant Fost de Campsentelles, Sant Pere de Vilamajor, Santa Eulàlia de Ronçana, Santa Maria de Martorelles, Santa Maria de Palautordera, Tagamanent, Vallgorguina, Vallromanes, Vilalba Sasserra i Vilanova del Vallès
VALLÈS OCCIDENTAL -> Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Castellar del Vallès, Castellbisbal, Cerdanyola del Vallès, Gallifa, Matadepera, Montcada i Reixac, Palau-solità i Plegamans, Polinyà, Rellinars, Ripollet, Rubí, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Sant Llorenç Savall, Sant Quirze del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Sentmenat, Terrassa, Ullastrell, Vacarisses i Viladecavalls. La capitalitat de la comarca la comparteixen Sabadell i Terrassa.
Molt valorable: carnet de conduir i vehicle propi!!!
Funcions:
- Educar a l'estona de menjador i en el lleure: Promoure hàbits alimentaris saludables, inculcar els valors de respecte i convivència, i fomentar l'autonomia i la responsabilitat dels infants.
- Treballar hàbits, normes de convivència i actituds envers el menjar: Ensenyar normes bàsiques de comportament durant els àpats, promoure la higiene abans i després de menjar, i fomentar una actitud positiva envers el menjar i la diversitat alimentària.
- Organització del menjador: Coordinar l'entrada i sortida dels infants al menjador, supervisar i controlar els àpats per assegurar que els infants mengen adequadament, i gestionar els espais del menjador per garantir un ambient segur i ordenat.
- Dinamització i seguiment d'un grup d'infants: Planificar i executar activitats lúdiques i educatives durant l'estona de lleure, observar i atendre les necessitats individuals dels infants proporcionant suport emocional i educatiu, i fomentar la participació activa dels infants en les activitats proposades.
- Comunicació i col-laboració amb l'equip educatiu: Mantenir una comunicació fluida amb els altres membres de l'equip educatiu per assegurar una coherència pedagògica, informar de qualsevol incidència o situació rellevant que afecti els infants, i participar en reunions de coordinació i formació contínua per millorar les pràctiques educatives.
**Requisitos**:
Requisits:
- Diploma de monitor/a d'activitats de lleure d'infantil i juvenil emès per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.
- Bon nívell de català i castellà.
- Certificat negatiu d'antecedents d'abusos sexuals.
- Experiència mínim un any en un lloc similar. Es valorarà haver treballat dinamitzant grups d'infants, menjadors escolars, esplais, espais infantils.
- Disponibilitat de mobilitat
Competències requerides:
- Capacitat per treballar en equip
- Capacitat per aprendre i adquirir nous coneixements
- Empatia
- Creativitat
Se ofrece
Què oferim:
- Contracte fix discontinu.
- Conveni Col-lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural.
- Categoria: Monitor/a de Lleure
- Horari: De dilluns a divendres de 12:30h. a 15:00h.
- Jornada: 12,5 hores setmanals
- Incorporació immediata