Empresa distribuïdora farmacèutica líder en productes òptics i complements del benestar de la visió, precisa incorporar un/a professional per a les següents funcions i responsabilitats:
1. Elaborar contingut per les xarxes socials de l’empresa i gestionar les respostes als comentaris.
2. Crear, gestionar i fer seguiment de campanyes de fidelització de clients, treballant conjuntament amb els departaments de Comercial i Disseny.
3. Crear i gestionar una base de dades de clients potencials, així com accions i oportunitats relacionades.
4. Analitzar les accions realitzades i els seus resultats.
5. Requisits acadèmics i habilitats tècniques:
6. Domini d’eines informàtiques, CRM (campanyes, mailings, etc.), venda online (e-commerce), marketing digital i relacional, amb capacitat d’interpretar el tràfic web.
7. Saber utilitzar aplicacions com MailChimp, Canva, Odoo, Tableau, MicroStrategy, entre altres.
8. Experiència mínima d’un any en tasques similars és imprescindible.
9. Qualitats personals: comunicació verbal i escrita, pensament analític, agilitat per resoldre problemes, visió comercial, capacitat de treball en equip i orientació a objectius.
#J-18808-Ljbffr