PEÓ INDÚSTRIA ALIMENTÀRIA
Número d'oferta 375980
Publicat - Modificat 30/04/2025 - 30/04/2025
Localització Collsuspina
Ocupació 9700 - Peons de les indústries manufactureres: Peons de la indústria alimentària
Tasques específiques - PREPARACIÓ DE CARROS DE SAGÍ FRESC O CONGELAT (ÚS DE MAQUINÀRIA DE TALL).- FUSIÓ DE SAGÍ EN CALDERES (OMPLIR CALDERES AMB CARROS DE SAGÍ, CONTROL DE LA FUSIÓ I BUIDAT DE CALDERES, ON S¿OBTÉ LLARD COM A PRODUCTE LÍQUID I LLARDONS COM A PRODUCTE SÒLID).- PREMSA DELS LLARDONS OBTINGUTS DE LA FUSIÓ, FORMACIÓ DE PANS DE LLARDONS I OMPLIR CAIXES.- NETEJA DE LA ZONA DE TREBALL.
Capacitats requerides ÉS UNA FEINA FORÇA FÍSICA PERÒ TAMBÉ VARIADA. NO HI HA REQUISITS CONCRETS DE FORMACIÓ O EXPERIÈNCIA LABORAL, PERÒ ES VALORARÀ SI HA TREBALLAT ANTERIORMENT A INDÚSTRIA ALIMENTÀRIASOU BRUT ANUALS APROX).
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/05/2025
Horari DILLUNS A DIVENDRES DE 9 A 18h (1 HORA PER DINAR)
Contracte
Tipus Altres
Durada Indefinit
Prorrogable Sí
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Document d'identitat Pots utilitzar qualsevol qualsevol dels documents d’identitat següents: DNI, NIE o Passaport. Contrasenya Introdueix la teva contrasenya.