PpCerquem professional per a realitzar les funcions de bDirector/a de la Residència per a gent gran ubicada a Tordera. /b /p pLa persona seleccionada serà la responsable de bliderar, organitzar, supervisar i oferir atenció integral /b amb la màxima qualitat i efectivitat la Residència. /p pTindrà l’objectiu principal d’assolir la plena satisfacció dels seus clients, usuaris, famílies i treballadors/es, amb la mirada centrada en el Model ACP, procurant la implicació dels seus equips, i amb la màxima innovació i rendibilitat social d’acord amb la planificació estratègica i valors de SUMAR. /p pConcretament, algunes de les funcions que desenvoluparà seran: /p ul libUsuaris i famílies: /b Coordinar, organitzar i gestionar el conjunt d’àrees i recursos necessaris per oferir un servei que faciliti un entorn compensatori a la llar adequat a les necessitats d’assistència, afavorint la recuperació i el manteniment del màxim grau d’autonomia personal i social; Atenció a les persones i a les seves famílies; Oferir un espai d’acollida i de desenvolupament d’activitats a les persones grans; Donar resposta a les necessitats del client oferint-li solucions amb un alt valor afegit, etc. /li libGestió de l’operativa: /b Fer un seguiment periòdic dels indicadors operatius i econòmics de l’equipament i posar en marxa accions que permetin assolir els objectius; Dissenyar, difundre i implantar les polítiques i sistemes innovadors per a respondre a les necessitats dels usuaris, i garantir la qualitat dels serveis; Col·laborar i fer propostes de millora continua de la Residència, etc. /li libGestió de serveis: /b Implantar nous sistemes de treball que impedeixin la repetició de problemàtiques i/o incidències; Dirigir l’activitat dels serveis en quant a l’operativa (indicadors, planificació,...) i servei al usuari, etc. /li libGestió de persones i direcció d’equips /b: Liderar, acompanyar, orientar i fer seguiment de l’equip de persones per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal, així com motivar-lo i mantenir-ne una comunicació fluida; Gestió de l’equip tècnic i coordinació amb l’àrea Gestió de Persones per aspectes relacionats en aquest àmbit d’actuació (conflictes, canvis, clima laboral), etc. /li libGestió de la qualitat i les incidències /b: Orientar el servei cap a l’excel·lència operativa i tècnica, i vetllar perquè comporti una major satisfacció dels usuaris; Recollida i tramitació de queixes, reclamacions i conflictes i vetllar per la màxima qualitat d’atenció a les persones, etc. /li /ul pbS'ofereix: /b /p pbHorari: /b Jornada de treball de 40 hores setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres, amb la flexibilitat que requereix el lloc de treball, en el sentit de disponibilitat pel que fa a urgències i incidències del centre. (Es precisa presència de matins i tardes a la Residència) /p pbContracte: /b Estable /p pbSalari: /b Segons conveni GERCAT /p /p #J-18808-Ljbffr