A Ribas Alvarez estem cercant un/una Advocat/da per incorporar-se al nostre equip jurídic.
Aquesta és una gran oportunitat per formar part d'un projecte que té per objectiu assessorar a les empreses clients en els aspectes societaris i mercantils que siguin requerits, seguint els procediments i elaborant la documentació que en cada cas sigui necessària, demostrant una alta professionalitat i orientació al client.
Al mateix temps, es preveu la necessitat de participar en l'assessorament als clients en matèria de dret successori, immobiliari i planificació de la continuïtat empresarial, elaborant i gestionant tota aquella documentació que sigui oportuna.
Què faràs?
Àrea mercantil
Assessorar als clients sobre les diferents solucions que es poden aplicar davant la situació que planteja.
Elaborar documentació jurídica societària i mercantil, incloent la preparació i supervisió d'esborranys d'escriptures abans de la seva signatura, relativa a:
Constitució de societats, redacció d'estatuts, càrrecs i poders.
Operacions d'ampliació i reducció de capital, escissió, fusió i absorció, aportacions d'actius, bescanvi de valors, dissolució i liquidació.
Redacció i negociació de tot tipus de contractes mercantils i bancaris (préstec, hipoteques, Leasing, avals, fiances,...).
I qualsevol altra documentació que acabin portant a uns acords.
Assistir a Juntes Generals d'accionistes i Consells d'Administració en l'elaboració i publicació de convocatòries, redacció d'actes, etc.
Coordinació de tràmits notarials i registrals per la legalització d'actes, poders i qualsevol altra documentació corporativa o societària, assistència a la signatura de les corresponents operacions mercantils i la resolució de possibles incidències amb el Registre mercantil.
Assistir en l'àmbit mercantil i societari a altres àrees de Ribas Alvarez per a l'atenció dels clients.
En especial, coordinar-se amb l'àrea fiscal per oferir una proposta al client que respongui a les seves necessitats, havent valorat les implicacions a nivell fiscal i mercantil.
Instar i seguir, en totes les seves fases, el processos judicials mercantils que siguin encomanats al despatx.
Treballar en la preparació i seguiment dels processos concursals que es gestionin a l'àrea.
Preparar pressupostos de les operacions i serveis de l'àmbit mercantil amb la validació del director d'àrea.
Elaborar monogràfics i documentació informativa per als clients o per difondre a través de la pàgina web o xarxes socials.
Realitzar la lectura general del BOE i DOGD per detectar possibles canvis normatius i informar a la Direcció de l'àrea.
Realitzar qualsevol altra tasca anàloga que li sigui encomanda pel seu superior.
Àrea de planificació successòria i immobiliari
Assessorar i gestionar els clients en la planificació successòria personal i empresarial.
Assessorar i gestionar acceptacions hereditàries i altres processos successoris.
Assessorar i gestionar els clients en matèria de dret immobiliari.
Seguiment de la liquidació d'impostos a la generalitat i ajuntaments derivats dels processos esmentats anteriorment.
Assistir en l'àmbit successori i immobiliari a altres àrees de Ribas Alvarez per a l'atenció dels clients.
En particular, coordinar-se amb l'àrea fiscal per oferir una proposta al client que respongui a les seves necessitats, havent valorat les implicacions a nivell fiscal i immobiliari.
Realitzar la lectura general del BOE i DOGD per detectar possibles canvis normatius i informar a la Direcció de l'àrea.
Preparar pressupostos de les operacions i serveis de l'àmbit immobiliari i successori amb la validació posterior del director d'àrea.
Elaborar monogràfics i documentació informativa per als clients o per difondre a través de la pàgina web o xarxes socials.
Què necessitem de tu?
Formació mínima: Grau en Dret amb Màster en Advocacia i formació especialitzada en l'àmbit del dret mercantil i successori.
Experiència demostrada durant un mínim de 5 anys en la realització de les funcions anteriorment descrites.
Què t'oferim?
Un projecte sólido i ple de reptes on podràs créixer.
Un horari que et permetrà una certa flexibilitat per tal d'adaptar-lo a les teves particulars circumstàncies, essent la franja horària de funcionament del nostre despatx:
Dilluns a dijous de 8h a 18h
Divendres de 8h a 14h
Jornada intensiva a l'estiu.
Retribució segons experiència i molt bon ambient de treball.
I, sobretot, un equip que et donarà suport des del primer dia!
Si creus que compleixes els requisits i tens ganes d'aportar entusiasme i energia a aquest projecte, no dubtis a enviar-nos la teva candidatura.
Estarem encantats de conèixer-te.
#J-*****-Ljbffr