 
        
        Des de a la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/va per portar la gestió econòmica dels projectes de l'área de Petita Infància per fer una substitució d'una baixa IT. 
**Principals tasques**: 
- Portar la facturació d'Escoles Bressol i serveis de Petita Infància 
- Gestionar, fer el seguiment i la reclamació de deutors 
- Seguiment i control pressupostari i desviacions 
- Anàlisi econòmic fent el seguiment dels pressupostos i les desviacions. 
- Arxiu documental 
- Codificar ingressos i despeses de les escoles bressol 
- Gestionar els rebuts 
- Gestionar els documents administratius per concursos i serveis 
- Estudis econòmics de la viabilitat econòmica dels projectes (Licitacions) 
- Donar suport administratiu en altres projectes o tasques de l'área. 
**Qué oferim?** 
- Contracte d'Interinitat lligat a una baixa mèdica de llarga durada 
- Jornada completa - 37,5 h/setmanals 
- Horari: entrada flexible entre les 8h-10h i sortida versátil entre les 17h-19h amb una hora per dinar. Divendres jornada intensiva de 8-14:30h. Possibilitat de fer una segona tarda lliure. 
- Possibilitat de treball remot. 
- Lloc de treball: Barcelona - Les Corts 
- Incorporació: Immediata 
- Formació en l'àmbit administratiu. 
- Experiència prèvia desenvolupant tasques de gestió econòmica 
- Domini del Paquet Office, sobre tot Excel 
- Català escrit i parlat correctament.