La Fundació Hàbitat3 és una gestora d’habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat. El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.
L’objectiu principal de l’àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l’ús dels habitatges.
Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d’habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.
Funcions a desenvlupar :
* Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d’habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d’inversió.
* Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d’habitatge.
* Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.
* Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se’n derivin.
* Negociació amb propietaris, grans tenidors i col
* Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.
Experiència laboral i coneixements :
* Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d’habitatges.
* Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.
* Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).
* Idiomes imprescindibles : Català i Castellà nivell alt.
També es valoraran :
* Coneixement i experiència de treball amb el sistema d’administració de finques TAAF
* Experiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.
* Competències necessàries :
* Visió sistèmica i capacitat analítica
* Orientació a resultats
* Incorporació immediata
* La retribució serà de 25.911,72 € bruts anuals
* Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col
* lectiu de treball de Catalunya d ́acció social amb infants, joves, famílies i d ́altres en situació de risc
* Modalitat de treball híbrida
* Retribució flexible en restauració i transport públic
* Jornada intensiva durant els mesos de juiol i agost
* Entrada i sortida flexibles
Valorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%
Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l’equip de la Fundació Hàbitat3 a Assegura’t d’escriure en l’assumpte del teu correu electrònic “TÈCNIC / A ADMINISTRATIVA D’HABITATGE”.
Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15 / 1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.
#J-18808-Ljbffr