PAl Barça som bMÉS QUE UN CLUB /b perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. /ppbr/ppbQuina és la nostra essència? /b /pulliTenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil. /liliSom una escola de vida que forma persones a través de l’esport. /liliTreballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins. /liliCreiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents. /liliTreballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim. /liliSabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc. /liliSom un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament. /liliFomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn. /li /ulpbr/ppPer tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors. /ppbr/ppbQuè busquem? /b /ppL’Àrea de Barça Identity busca incorporar una persona en la posició de Brand Manager Events / Activacions d’Estadis dins l’equip de Fan Engagement Digital Business. Aquesta persona serà la responsable de definir, organitzar i supervisar totes les activacions de Fan Engagement en dia de partit. /ppbr/ppbFuncions principals: /b /ppbr/pulliCoordinació directa amb agències externes de producció, voluntaris, artistes, i en ocasions, jugadors i jugadores. /liliBenchmark continu de noves tendències, formats i idees creatives d’activació a Estadis i altres esdeveniments esportius. /liliImplementació del manual de marca i de l’estratègia de branding del FC Barcelona en totes les accions de Fan Engagement. /liliGestió integral de projectes d’activació de caràcter transversal: elaboració de briefings, seguiment creatiu i executiu, coordinació amb proveïdors i altres departaments i control de l’execució final. /liliLideratge de les accions a les grades (Tifos i Mosaics). /liliAssistència als partits per supervisar i assegurar la correcta execució de les activacions. /liliGestió i actualització de la documentació associada: presentacions internes, control de pressupostos, contractes, factures, etc. /liliCoordinació diària amb diferents actors interns i externs: altres departaments del Club, federacions, agències, proveïdors, etc. /li /ulpbr/ppbFormació i experiència prèvia: /b /ppbr/pulliExperiència prèvia en organització d’esdeveniments, producció o activacions de marca, especialment en entorns esportius o d’oci. /liliConeixement i passió per esdeveniments esportius /liliDisponibilitat per treballar caps de setmana, dies festius i en horaris flexibles segons el calendari de partits. /liliCarnet de conduir i vehicle propi. /liliConeixements d’eines ofimàtiques (Excel, PowerPoint) i eines de gestió de projectes. /liliEs valorarà molt positivament el domini del català, castellà i anglès (escrit i parlat). /lilibAtenció al detall /b: capacitat per controlar múltiples elements alhora assegurant la precisió en l’execució. /lilibHabilitats comunicatives /b: saber transmetre idees amb claredat i adaptar-se a diferents perfils (interns, externs, proveïdors, artistes…). /lilibOrganització i planificació: /b capacitat per gestionar projectes complexos amb calendaris ajustats. /lilibMultitasking: /b gestió simultània de diferents tasques i imprevistos en entorns de pressió. /lilibResolució de problemes: /b mentalitat proactiva i orientada a trobar solucions de manera àgil. /lilibTreball en equip i lideratge: /b saber coordinar equips diversos i motivar voluntaris, col·laboradors i proveïdors. /lilibPassió per oferir experiències memorables /b: actitud creativa i orientada a l’excel·lència en l’experiència del fan. /li /ulpbr/ppAl FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència. /p