Convocatòria Coordinador/a Infermeria - Responsable Higiènic-sanitari/-ària - Residència Suris Gent Gran
Referència:
SURIS - RHS
Data de publicació:
Dimecres, 16 de de juliol de 2025
Termini de presentació de sol·licituds:
Dimecres, 30 de de juliol de 2025
La Fundació Guíxols Suris es una entitat sense ànim de lucre que pertany al sector públic, i disposa de 2 centres assistencials, i la seva finalitat es prestar la millor atenció i assistència a la gent gran del Municipi de Sant Feliu de Guíxols.
El Centre Sant Feliu Gent Gran disposa de 90 places de Residència Assistida, 85 de les quals estan concertades amb la Direcció General de l'Autonomia Personal i la Discapacitat del Departament de Drets Socials i Inclusió i 5 son privades, i també disposa també de 30 places de Centre de Dia, 20 públiques i 10 privades
La Residència Suris Gent Gran disposa de 64 places de Residència Assistida - 32 de les quals son en règim de col·laboració amb la Direcció general de l'Autonomia personal i la Discapacitat del Departament de Drets Socials i Inclusió i 32 places son privades.
S'OFEREIX:
1 Plaça de coordinador/a d'infermeria i Responsable higiènic-sanitari per la Residència Suris Gent Gran a dedicació parcial (66% de la jornada, equivalent a 1139 h/anuals) amb possibilitats d'ampliació al 100% de jornada.
1. Contractació laboral indefinida.
2. Sou Conveni d'aplicació XII Conveni col·lectiu de treball d'establiments sanitaris d'hospitalització, assistència, consulta i laboratoris d'anàlisis clíniques de Catalunya.
3. Incorporació immediata.
4. Programa actiu de formació continuada i reciclatge.
REQUISITS:
5. Títol de Graduat/da o Diplomat/da en Infermeria.
6. Motivació i interès en gestió sanitària i gestió d'equips.
7. Disponibilitat per desplaçar-se.
ES VALORARÀ:
8. Experiència en Àmbit residencial i/o Atenció intermèdia-sociosanitari o Atenció Primària.
Perfil professional
9. Capacitat d'escolta i d'establir relacions interpersonals de forma positiva amb les persones grans ateses i les seves famílies.
10. Capacitat de resolució de conflictes, organització del propi treball i de l'equip de professionals.
11. Optimització dels recursos humans i tècnics disponibles.
12. Capacitat per prendre decisions de forma àgil i eficaç.
13. Compromís amb la Institució i voluntat de millora.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS
14. Compartir la responsabilitat amb el/la director/a tècnic/a.
15. Supervisió de l'equip assistencial i organització de tasques segons necessitats.
16. Afavorir la cohesió de l'equip interdisciplinari.
17. Col·laboració estreta amb altres àmbits assistencials tant del sector social com de salut del territori
18. Garantir la correcta organització medicaments, i del material i equipament necessari per prestar la millor atenció a les persones ateses.
19. Elaboració dels protocols necessaris per una correcta atenció dels residents i seguiment de la seva aplicació
TERMINI DE PRESENTACIÓ: 30 de juliol 2025