Les teves funcions principals serán la recepció o càrrega de camions i l´aprovisionament del magatzem:
- Suport a la descàrrega o càrrega de camions
- Comprovació albarans amb la matèria rebuda o bé comprovacions del material carregat amb albarà i
producte físic.
- Trasllat de la mercaderia a zona provisional per la posterior classificació a magatzem
- Gestió albarans: control i entrega a compres.
Col·locar la matèria prima i productes segons característiques i tipologia: a sala de sòlids, sala CIP, càmera, laboratori, etc
- Ordre i classificació de la matèria prima i productes: cartons, sucre, caixes, ampolles, llet en pols, galledes, aromes
- Emmagatzematge de producte amb criteri FIFO per la correcta gestió logística, agafant com a criteris bàsics les dates de caducitat i lots. Control productes obsolets.
- Assegurar ordre de magatzem i la seva organització
- Mantenir la zona ordenada i lliure dimpediments pel correcte trasllat de pallets a la zona de càrrega.
- Distribució correcta dels espais del magatzem en funció del portfolio de productes i el número de palets.
- Tenir en compte la normativa alimentaria, i de seguretat i prevenció de riscos en el lloc de treball.
- Recompte dstocks, si es dona el cas, i contacte amb dpt de compres per l aprovisionament de magatzem. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Per dur a terme les teves tasques serà impresindible disposar del carnet de transpalet manual i elèctric/ retràctil i/o carretilles elevadores. A més de tenir coneixements informàtics bàsics, fulls de comanda i albaras, gestió d´inventaris, etc.
Competències, comportaments, conductes i habilitats necessàries:
- Persona ordenada, responsable i que pugui proposar millores al seus superiors
- Implicació amb projecte Fageda
- Capacitat de organització
- Metòdic
- Orientació a Client
- Treball en equip